Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger siden mere?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er selv ret ligeglad med designet. Så længe det vækker troværdighed (hvilket er meget andet end blot designet) så kan jeg ikke mindes en situation hvor et design har stoppet mig i et salg.

Jeg må dog give ret i, at mængden af indhold ikke er præsenteret optimalt. Jeg mister overblikket for let på din side...

 

For mit eget vedkommende, er jeg bestemt i målgruppen. Jeg har tidligere hjulpet kunder med at optimere deres sites og også lidt linkbuilding m.m.
Planen med mit eget nye site, er at jeg der vil have fingerne dybt ned i SEO-bolledejen og virkelig få noget praktisk erfaring. Til det vil SEO supporten vel være genial, men lige nu har jeg sindsygt travlt bare med de kunder jeg allerede har, så min tid til SEO er ret begrænset :-)
Jeg er bange for, at hvis jeg køber nu, så kommer jeg til at betale for et abonnement jeg ikke får brugt i dybden. Måske får jeg tiden, måske går der tid inden jeg får tiden.
Hæhæ, værsgo at løse den salgsopgave Wink

For mit vedkommende, ville et her-og-nu-køb være betinget af, at jeg kunne pause abonnementet, stoppe det igen eller noget lignende.

 

Har du i øvrigt overvejet "mobilabonnement-modellen", altså kun at binde kunderne i en indledende periode og derefter lade dem kunne opsige fra dag til dag? Hvis dit produkt er godt nok, vil du jo kun miste begrænset antal kunder og det indgyder troværdighed samt tvinger jer til kontinuerligt at yde det bedste, hvis kunderne kan smutte let igen.
Ved godt det efterlader andre problemer, herunder budgettering, men lige nu snakker vi salg og markedsføring :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

> men har du overvejet 14 dage/1 måneds "fuld tilfredshed eller pengene tilbage garanti"?

Ja, og det er et godt eksempel på en ting som jeg tror ville få MEGET større betydning for salget end "flot" eller "grimt" design. Vi har bestemt overvejet det, men vi har ikke endnu kunne finde den helt rigtige måde at løse det på. Problemet er, at produktet som helhed er meget svært at teste på 14 dage eller 1 måned. Man kunne så godt vælge at lade folk teste noget af det - f.eks. en enkel kørsel af rapporterne, men så er jeg bare bange for at vi lidt mister den der tre-enighed: Viden, hjælp og support, som er så vigtig for "konceptet" - iøvrigt også det vores målgruppe har brug for. Vi tænker stadig :)

 

Jeg indrømmer blankt at det er noget tyndere end jeg havde forestillet mig. De (statiske) statistiske rapporter ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal bruge til eller forstår ikke formålet med dem. Jeg har altid tjekket disse tal selv og når jeg gør nogen ting ved sitet følger jeg med i hvordan udviklingen går.

Derimod er guiderne gode og lærerige.

Noget der trikkede mig til at købe var bl.a. værktøjer til at aflure konkurrenters taktikker, men fx GoogSpy og AdWords Spy virker ikke.

Det kan godt ærge mig at jeg ikke vidste disse ting.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
> Har du i øvrigt overvejet "mobilabonnement-modellen", altså kun at binde kunderne i en indledende periode og derefter lade dem kunne opsige fra dag til dag? Det kunne godt være en mulighed. Det er bestemt værd at overveje :) > De (statiske) statistiske rapporter ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal bruge til eller forstår ikke formålet med dem. Det kunne tyde på, at der er brug for lidt mere hjælp til hvad de, iøvrigt dynamiske (månedligt opdateret), rapporter kan bruges til. Det er bestemt noget jeg vil tænke over.
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Vedr design ...
Jeg mangler stadig lidt at høre, har I SELV undladt at købe noget på et website fordi I synes designet var "grimt"? Og omvendt, er i blevet overbevist om, at købe noget (ikke design relateret) på et website fordi designet var "flot"?

Hej Mikkel,

Jeg har undladt at handle på websider pga. designet. Men der har det været tilfælde, hvor der har været noget teknisk galt, så siden slet ikke har set ordentlig ud eller ikke fungeret korrekt. Enten det eller pga. et design fra oldtiden, der ikke havde været opdateret i 100 år, så jeg slet ikke har været sikker på, at siden var aktiv endnu.

Det er aldrig sket, fordi et design ikke faldt i min smag. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at sidens valg af farver, billeder, fonte etc. nogensinde ville påvirke min beslutning om at handle eller ej.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mikkel,


Det korte svar er ja.... men det foregår på flere niveauer.
Jeg er den type der mener websites skal lige den forretning man ville sætte op på strøget, og jeg går generelt ikke ind i grimme forretninger. Ikke at jeg er fornem på den, jeg kan bare godt lide at der ser hyggeligt/pænt/etc.. ud. Ligeledes med webdesign. (Det var sådan den subjektive mening)

Så er der de ubevidste valg... Her er jeg heller ikke i tvivl om at jeg har fravalgt flere sider på baggrund af designet.
Igen, bliver en side for mainstream i design, kan man også hurtigt komme til at konkludere at de levere mainstream produkter/kvalitet.


Selvfølgelig er design noget med smag at gøre, men man lægger sig i bås med firmaer der ligner i design. Ligesom det er i den "anden virkelige" verden, hvor man også sætte dem i jakkesæt i bås med hinanden osv osv...

Designet er trods alt det første vi vurdere alt på.... sååårh... Ja, jeg har fravalgt mange ting på baggrund af design/udseende - ikke fordi jeg er overfladisk, men fordi jeg er menneske ;)


Og til sidst, så nævnte jeg også nogle ting som var usability orienteret.... og dem skal man som du også skriver ikke forveksle med de andre ting, da disse kan gøre forskel på overlevelse og succes på mange websites.


Fortsat god aften Mikkel,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Som kommende køber er jeg måske den rigtige til at give dig et par råd :), på den anden side har jeg været på amino længe nok til at jeg nok bliver lidt inhabil da jeg jo køber uanset små fejl...da jeg ved du nok aner hvad du taler om.

Anyway her er mit feedback.

Mit første indtryk er at du kaster for mange informationer i hoved på mig. Dette både via tekst og links...jo flere links der ikke relatere sig til produktet, jo længere væk bliver jeg ledt. Fx har du deMib.com ApS linket i højreside, altså et link som jeg egentlig er ligeglad med, og bare leder mig til en side som jeg pt ikke skal bruge.
Adressen som virk. ligger på, står i bunden, så ingen grund til at skrive den i siden også .....altså forsiden. At i bruger danske bank....i don't care :)

Du skriver også Med SEO Supporten får du et klart svar hver gang, som er lige til at bruge! Læs om de mange andre ting du får med SEO Supporten her

Denne indeholder også et link og information som jeg kan hente i menuen i venstre side under "abn detaljer".

De 4 "kasser" + information i midten er hammer god, dog må jeg igen sige, at jeg er lidt en fattigrøv der er kommet forbi din side og er vel grundlæggende ligeglad med rabat på proff. rådgivning. Ikke fordi at du ikke skal skrive det andre steder på siden, men pt. er det bare info jeg ikke har brug for....det er bestemt rart at vide senere når jeg er blevet rig pga SEO men personligt ville jeg ikke ligge det på forsiden.

I starten ledte jeg lidt rundt efter betalingsmuligheder, men fandt dem så da jeg endte i bunden. Måske de kunne komme højere op, evt. i topbanneret så jeg ser det med det samme.

Ifht. produktet kan jeg ikke spare 10000 kr. altså det er ikke lige sådan til at sammenligne og når du skriver det på forsiden tænker jeg "FUCK" hvis jeg kan spare 10000 kr., må produktet være dyrt :)

Men det var lige forsiden og det er småting men samlet set giver mig for meget info og for meget tvivl.

KISS

---------------------------------------------

Jo flere links, forskellige skrifttyper, størrelse, farver, informationer, jo mere rundtosset bliver jeg. Måske det bare er mig, (sikkert) men det ville rent faktisk kunne få mig til at forlade siden.

Samtidig er der 1000 ting jeg godt kan lide på siden, men det er ikke dem du spørger til :)

Sidst og ikke mindst vil jeg fremhæve noget der virkelig ville kunne gøre en forskel for mig hvis jeg kom ude fra. For har man hørt om SEO før har man sikkert også hørt om dit navn, især hvis man har været forbi amino. DVS. at produktet du sælger i en stor omfang er dig selv og din viden....lige præcis det syntes jeg ikke siden viser og det ser jeg som en mangel. Jeg siger ikke det skræmmer folk væk, men jeg tror sgu du ville sælge mere.

Det jeg egentlig vil komme tæt på er at få den personlige viden og rådgivning som du sælger/har. Derfor er det lidt skidt at jeg får fornemmelsen af at du selv sidder et sted ved stranden og nyder solen mens studerende sidder og besvare spørgsmål som jeg stiller.

- Under dit billed er teksten for mig at se upersonlig. Jeg vil sgu bare vide at jeg som bruger kan få alt din viden for ingen penge. Også med en "hilsen Mikkel".
- Under "hvem er vi" er teksten skrevet om dig i 3 person. Det kan jeg personligt ikke lide, men kan godt se ideen bag det. For mig er det bare et tillidsprodukt og derfor vil jeg have det er personligt skrevet af dig i jeg form. 
- Igen dine anbefalinger er ALLE på engelsk...jamen er du da aldrig hjemme til at servicere mig?
- Samtidig hedder det "hvem er vi" men der er kun info om dig. Jo jo jeg ved jo egentlig godt det ikke kun er dig der sidder der i kælderen hos dine forældre for at hjælpe mig med SEO :), så jeg vil jo gerne vide noget om de andre der "bor" der. For under presse kan jeg se du ikke er helt alene. 

Håber du kunne bruge lidt af det.
 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de mange gode kommentarer, Kennth!

Vi har meget bevidst forsøgt ikke at gøre det til en "personlig service fra Mikkel" - for det er det ikke. Det skal det i hvert fald ikke være. Det er ikke nødvendigvis mig der blander kødsovsen - det er kokkene og kogekonerne, men det er mig - chefkokken, der har lavet opskrifterne, sætter menuen sammen og tilser, at kvaliteten til enhver tid er i top. So to speak :)

En af de væsentligste grunde til at vi gerne vil nedtone min person er, at jeg ikke er skalerbar. Mennesker er per defination ikke skalerbare, og da særligt ikke et enkelt individ. Du skal huske på, at dette produkt er udviklet med henblik på, at kunne servicere 10-tusindvis af kunder over hele verden. Det kan kun lader sig gøre ved en "kommodificering" - vareliggørelse af produktet. Og det er netop det der gør SEO Supporten meget anderledes end traditionelle rådgivningsprodukter, og derfor vi kan sælge det for en brøkdel af hvad vi, og de fleste andre, ellers tager for den slags.

Jeg synes det lyder som en god ide helt at fjerne den 4. kasse på forsiden. Det vil jeg bestemt overveje!

Jeg synes også det lyder fornuftigt at overveje nogle andre salgs-tekster i boksen til venstre - det med at "spare 10.000" er måske lidt plat ...

 

Fra Køge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

- Så, hvad kunne du forestille dig der kunne gøres for at forbedre forsiden?

 

 

Hej Mikkel

Det første indtryk jeg får af din side er som mange andre skriver er at den er Rodet. Jeg synes at det minder mig alt for meget om en wiki pga. al den information i højre og venstre margin. Wiki er ikke synonym med professionalisme i mine øjne.

Tilgengæld synes jeg godt om at dine 4 knapper i midten.

Et simpelt forslag fra mig. Hold din forside i en simpel stil som får mig til at associere dine services med en søgemaskine som f.eks Google, uden at være et plagiat heraf.

 

Om jeg vil købe?

Ja det vil jeg nok, når jeg har fået de første kroner i kassen. Jeg har i hvertilfælde brug for noget support, da jeg er fuldstændig usynlig. Dog gidder jeg ikke at lave noget selv, jeg vil hellere bruge fokusere på noget andet.

 

Mvh

Kenneth

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder stadig på nogle nye modeller for tests og demoer, men indtil videre er vi nået så langt nu, at vi har fået lavet en hel ny type landing side - ovenikøbet med lidt video (som jeg dog godt kunne tænke mig at lave lidt bedre en af de nærmeste dage ...).

Den nye landing side finder du her: http://www.seosupport.dk/default.asp?id=175

I forlængelse af denne side har vi også lavet en omfattende tour guide, der med skærmvideo og speak viser meget mere detaljeret hvad man får med SEO Supporten. Dem jeg er faktisk blevet rigtig godt tilfredse med. Du kan se den samlede tour guide her: http://www.seosupport.dk/default.asp?id=176

Og så har jeg naturligvis samlet det hele, på vores nye YouTube kanal her.

Hjælper det lidt? Går det i den rigtige retning? :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)