Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du kan regne den ud - men kan dine børn også?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære iværksætterkolleger

Når du overhovedet er nået så langt, som du er med egen virksomhed, så er det dels fordi du er klog, dels fordi du har mod og udviklingsvilje. Ingen tvivl om det!
 
Hvad med dine børn? Bliver du for det første en god rollemodel for dem på det personlige plan (de såkaldte personlige kompetencer), sikrer du dem - sammen med institutioner og skolen - en god, bred, almen dannelse (almene kompetencer) og overvejer du, hvorledes børnene også får de faglige kompetencer, som er nødvendige for at få "et godt liv" i fremtidens Danmark?
 
Jeg er overbevist om, at I, der er forældrer, gør jer mange tanker om disse emner, og at I er aktive samarbejdsparter med skolen omkring jeres børn! - I ved jo, om nogen, hvor vigtigt det er, at det menneskelige fundament er i orden, hvis man vil noget her i - og med - livet!
 
Men mange forældre vil også gerne give børnene nogle extra, faglige læringsmuligheder derhjemme. Og hvis du er optaget af, om dit barn udvikler interesse for og færdigheder i matematiske og naturvidenskabelige fag, så har jeg nogle materialer, som i legende form kan hjælpe dit barn til bedre forståelse af dele af disse fag.
Jeg sælger nemlig en række undervisningsmidler til skolerne, som på samme tid sælges til (bevidste) forældre og bedsteforældre som såkaldt "lærende legetøj" - eller, som de siger "over there": Educational toys.
 
Lige NU - men kun frem til 1. maj - har jeg særdeles gode priser på nogle fine sager til børn fra 6 år og op - jeg sælger nemlig resterne af det MESSELAGER, jeg tog hjem til standsalg som messetilbud på Skolebogmessen i Århus lige før påske.
 
Her er virkelig gode penge for vakse Aminio-forældre at spare på f.eks. det meget populære BrainBox elektroniske byggesæt, men også byggesæt til en bilmotor eller en jetmotor er en god gaveide, - og prøv så engang at dyrke ZOME - det har virkelig potentiale til at gå ind og overtage en god del af det ellers så anbefalelsesværdige LEGO-sortiment. ZOME er et fantastisk "legetøj" for børn og professorer! (Det sidste er ingen oerdrivelse: dels er Zome oprindeligt udviklet i et amerikansk forskningsmiljø, dels var een af mine allerførste kunder til Zome professor i matematik på DTU, Markvorsen, som købte dels nogle Zome Explorersæt, dels et Nano-byggesæt!)
 
Men, altså: prøv at kigge på de særligt gode tilbud til jeres børn, som I kan finde på min NETBUTIK under mit site www.Brain-power.dk. - men de bedste tilbud udløber altså 1. maj!
 
Ps: Jeg rådgiver gerne mht det rette valg til netop dit barn, bare mail eller ring!
 
Mvh
 
Martin Bodilsen
Fhv rektor
Fa. Brain-power.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)