Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ikke lige nogen der vil give mig lidt feedback på min hjemmeside "vvspånettet"

på forhånd tak

Bulldoggen

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bulldogen.

 

Siden viser, at man handler med nogle, der ved noget om VVS. Menuerne virker overskuelige, og det er let at finde frem til de enkelte kategorier. Designet er lidt kedeligt, men fungerer godt - det centrale er de gode priser og den gode service, går jeg ud fra.

Men teksterne på jeres side virker lidt ufærdige. Det gør indtrykket lidt uprofessionelt, hvis man for eksempel vil læse om jer. Forsiden med forskellig skrift og meget tekst, virker også roddet. Med lidt finpudsning af jeres tekst, tror jeg, at siden kan blive en stor succes.

Jeg vil gerne hjælpe jer med at skrive teksterne, så de er lige i skabet - og så folk ikke overvejer om I nu er gode og professionelle nok, men bare tænker på jeres gode kvalitet og priser. Skriv en mail til mig på kp@uddyb.dk, så vil jeg gerne give et godt tilbud på, hvad det vil koste. For 1000 kroner kan jeres side få et gennemført udtryk (det er det samme som jeres billigste cirkulationspumpe koster :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et direkte link til den dovne Smile

www.vvspånettet.dk

Synes forsiden har for meget uoverskuelig tekst, istedet burde der være lækre grafiske billeder.

Iøvigt dejligt at se virksomheden kommer fra Randers området Yes

Held & lykke

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I har fået en god start på en webshop fordi jeres budskab er klart og tydeligt - illustreret i billeder - Godt.
Den er overskulig og nem at browse varerne i kataloget  - godt.
Jeres banner fortæller klart at det handler om vvs - godt.

 

Ok start , men der mangler noget som bør gøres færdigt...

1. Harmoni og fælesnævner i layout. Generelt er designet ikke gennemført da der ikke er nogen fælles struktur i layout - f.eks matcher den højre grå spalte/kolonne ikke resten af siden. Den blå baggrund passer ikke så godt til hverken den røde eller den grå farve.

2. Når man åbner varerne i webshoppen er de med rød topbjælke som heller ikke er med i et fælles design af resten af siden.

3. Højre grå spalte passer ikke til højden af resten af siden - ihvertfald ikke i firefox - det SKAL rettes - er temmelig amatøragtigt.

4. Design. Designet er gennemgående kedligt og ikke noget der fanger øjet eller interessen rent grafisk.
Det er ikke en side man får lyst tilat bare at kigge igennem for at se mere indhold , medmindre man bare vil handle vvs.

5. Kontrast. Siden mangler kontrast til nogle tekster som er ret vigtige. f.x. , Det er ret utydeligt jeres firma oplysninger i venstre spalte p.g.a manglende kontrast og det er en vigtig oplysning .

6. Tekster. Er ikke ret godt formuleret og virker "hjemmelavede" - jeg syns helt sikkert at Praefke har givet jer et godt tilbud som I bør overveje . Det er et temmeligt stort arbejde at få tekster til at "sælge budskabet" og en svær opgave. Prøver I selv at lave tekster - ja så skal I forvente at rette igen hver 2. måned.
F.eks. Hvorfor gælder dette kun i Randers ?Klar til brug priser gælder kun i Randers

7. Jeg formoder at siden skal ses som et "udkast" og at meget skal gøres færdigt så det hele harmonere bedre , men det er en god start for at kunne sælge VVS , dog et meget amatøragtigt layout og menuer passer som sagt ikke sammen.

 

Det skal lige siges at jeg selv designer hjemmesider for kunder og er godt igang med en webshop som dog kun mangler et flashfelt og betalingsmodul så min feedback er fra en professionel synsvinkel og håber I kan bruge det til noget til videreudvikling af siden.

Jeg bruger selv meget tid på at fornemme kundens smag og inspiration gennem den kontakt jeg har med kunden - det er ret svært og det bygger meget på udstråling fra kunden og hvilken varer de vil sælge , samt hvilke farver vil passe og hvad kan kunden lide. En del bygger også på intuition og selvfølgelig er der den sidste "hånd på værket" når kunden har set mit forslag online - så laves de sidste forbedringer og rettelser så både jeg som person/firma og kunden er 100% tilfreds.

Jeres side ser ud til at være lavet på rekord tid (uden at jeg ved det) - da det ikke er gennemført layout og der ikke er lagt kærlighed i udvikling af hjemmesiden.

 

MVH Dennis Hansen

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)