Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smågods fra DK til sverige

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

once again I drive my self. I do not want other people to do the driving because I go to sweden to buy various stuff like furniture, porcelain, paintings etc. 

 

vil gerne være anonym

 

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

eller www.215215.com bor i Malmö, der kan du selv hente i Malmö eller de kan få det over bron for en billig penge. Det heter ôkonomislinger.

(spørg ikke om deres tel. nr.) ha ha 004640 215215 ellers kan du google Åkeri sverige, der får du dem alle sammen. google bud og /ell spedition

De fleste har trafik hver dag fra flere byer i sverige med link til Köpenhamn.  Eller snak med GLS i danmark import afd. hvis det småting.

Lars Lindskog AB bor tæt på Halmstad. så der kalle ankas trans osv

Ps: Brug færgen hvis du selv kører derop ej broen/tunnel

mvh

concorde

 

Tilmeldt 19. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søggi

Jeg er selv medlem af www.timocom.dk , og de har netop lanceret nogle nye funktioner, så programmet også kan bruges af kurer-, ekspres- og pakketransportfirmaer. Man kan få lov til at afprøve programmet helt gratis i 4 uger, så det var måske en ide for dig.

Hilsen

Victor

 

Tilmeldt 5. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er vognmand og går indsamler kunder netop som dig som har noget små kørsel og det jeg så prøver på er at sætte en tur sammen med andre kunder og deres forseneldes lige som en slags bus der køre samme rute hver dag hvis lyder interesant for send mig en mail rajaminaz@hotmail.com

det ska så sige lige siges at på den måde kan forsendelses prisen pr pakke blive billigere for kunden

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)