Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ tegner/illustrator til børnebog søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du tegner, illustrator, eller bare god til at tegne og male?

 

Hej

Vi er et lille firma der i 2001 udgav ”Vil du med en tur til Happelappeland” et musisk fantasiunivers for børn. Det er senere blevet til et teaterstykke og nu går vi og pønser på at lave en ”rigtig” børnebog.

De første historier illustrerede vi selv, men vores evner og tid er ikke tilstrækkelige. Derfor har vi brug for en illustrator, som kan ramme grundessensen i de første udkast, og samtidig tilføje liv og bevægelse i tegningerne. Der skal nemlig tegnes noget så odiøst som Happelapper, som er beboerne på det lille ørige Happelappeland(kan Googles).

Vi kan kun tilbyde provision løn og det betinger selvfølgelig at et forlag udgiver bogen. Den sidste bog har vi solgt i 1000 eksemplarer.

Mange hilsner fra

HAPPELAPPELAND

Jens Jager

Fra Vilnius
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Jeg tror vi kan hjælpe jer. Imaginess er en dansk virksomhed placeret i Litauen, der tilbyder professionel outsourcing af alle typer grafisk design og produktion. I kan læse mere om os på http://www.imaginess.dk eller kontakt os, hvis I har spørgsmål - på mail (goda@imaginess.dk).

Normal 0 19 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Arial Unicode MS"; panose-1:2 11 6 4 2 2 2 2 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:3 0 0 0 1 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:none; mso-hyphenate:none; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Arial Unicode MS"; mso-font-kerning:.5pt; mso-ansi-language:DA; mso-fareast-language:#00FF;} a:link, span.MsoHyperlink {mso-style-parent:""; color:navy; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {color:purple; text-decoration:underline; text-underline:single;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:3.0cm 2.0cm 3.0cm 2.0cm; mso-header-margin:1.0cm; mso-footer-margin:1.0cm; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

De bedste hilsener,

Goda

 

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Ring til Anette H. fra kunst i børnehøjde hun er en super illustrator. Hun har en rigtig god streg og har speciale i at illustrere til børn.

www.kunstiboernehojde.dk

Hils fra mig

De bedste hilsner

Jesper Skeel
Yni.dk 

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Jeg skriver til dig fordi, jeg måske kan tegne til jer.? Jeg har ikke prøvet det før, men har stor interesse i og for at tegne og illustrere alt i børnehøjde. Jeg er pædagog og mor til 2, så jeg ved derfor hvad der fanger børn og voksne, for den sags skyld. Jeg har ikke noget at vise lige p.t. men hvis der er interesse for at se noget, finder jeg ud af det.  

Hilsen Camilla

Tilmeldt 8. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Jeg har megen erfaring med illistrationsarbejde.

Jeg er uddannet animator, det betyder at jeg kan tegne alle stilarter.

Jeg kan også hjælpe dig med opsætning, kontakt til et godt og billigt trykkeri.

Og eventuel markedsføring af bogen.

hvis det skulle være aktuelt kan du se eksempler af mit arbejde på www.torbentaunus.dk

MVH. Torben

Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale en vis Anja Gram - hun har en tegnestil, som vil passe rigtig godt til jeres "land" efter min mening. Har ikke lige hendes kontaktoplysninger, men hun kan vel googles :-)

hilsen
Katja Alieva
www.alieva.dk

 

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Jeg ved ikke om du har fundet en Illustrator, men du er velkommen til at se på nogle af mine illustrationer som ligger her:

http://kissermousebane.deviantart.com/gallery/

Jeg kan desuden rentegne og farvelægge i Illustrator og Photoshop efter bl.a. håndtegnede skitser.

MVH Yuki

Jeg kan kontaktes på post@yuki-design.dk

 

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis ikke i allerede har fundet en tegner, vil jeg gerne sende en mail - med nogle af mine billeder...

Er billedkunstner, underviser og freelance illustrator og teatermaler

Arbejder med både håndtegning og photoshop- hver for sig og sammen, dog det hele med en personlig streg

 

mvh.

Maria

Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej !

 

Jeg kan klart anbefale : Sarah Pavelics Simonsen. Hun lavede tegningerne til vores eventyrsplade "Møs Frøen" for et par år siden.

Du kan se hendes arbejde på www.mosfroen.dk -> Galleri

 

m.v.h.

Lene

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)