Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af håndlavede smykker....hvor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Farre (østjylland)
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone Lisa er i gang med at opstarte sit eget firma som smykkedesigner/kunsthåndværker. Ved at udnytte de materialer og maskiner jeg bruger i min knivfremstilling syntes jeg at hun har opnået nogle meget flotte og unikke resultater. Men.....hvor ville det være et egnet sted at promovere og sælge disse smykker. Da der er tale om 100% håndlavede ting er produktionen selvfølgelig også begrænset i antal. Vi arbejder som en start med en Blog til at vise smykkerne frem og promovere en lille smule igennem mine salgskanaler.

 

Findes der f.eks hjemmesider der henvender sig til kunsthåndværkere til salg af deres produkter?...

Vi håber der er nogen der har viden,  tanker og ideer på dette område.

hendes første ting kan ses her: http://ti-stars.blogspot.com/  (dette er den spæde start og viser kun de første smykker men vil blive udbygget hen ad vejen)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Vi er igang med at lancere et nyt meget spændende koncept i Danmark som blandt andet henvender sig til de danske kunsthåndværkere, designere & specialforretninger.

Tror meget muligt dette kunne være noget for jer. (o:

Prøv at kig på vores hjemmeside www.decide-design.com der står alt om konceptet.

Eller giv mig et kald på 29 860 800

Venlige hilsner

Michaela

Fra Farre (østjylland)
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

takker....det kigger vi nærmere på!

Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Lisas smykker er virkelig flotte!

Jeg er faktisk lige ved at etablere en webshop, der handler med skandinavisk designet brugskunst, mode og kunsthåndværkSmile. Her ville jeres smykker sagtens kunne indgå. Jeg har bl.a. en aftale med en glasperle-kunstner, så produkterne vil fint supplere hinanden.

Hvad siger I til at tage en snak?

MVH

Magi

Fra Farre (østjylland)
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Ja jeg ved det er en ældgammel tråd men så alligevel - din kone kan evt. også bruge www.etsy.com eller www.amio.dk

Hellere sælge så meget at man ikke kan følge med end ikke at sælge nok ;o)

Mvh
Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)