Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så Blev PM-International's FitLine Produkter Lovige I DK

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Så Skete Det Endelig.

 

PM-International’s FitLine produkter er kommet til Danmark og de er denne gang blevet godkendt, det første produkt blev godkendt for ca 1½ md tiden siden, Og resten af deres produkter blev godkendt løbene der efter.

 

Som mange af jeg måske ved har PM-International før haft problemer med at få deres produkter godkendt som kosttilskud i Danmark. Men denne gang fik de rettens ord for at FitLine frit kan sælges inde for landets grænser.

 

Jeg vil starte ud med at sige at jeg er selvstændig forhandler af FitLine i Danmark, jeg arbejder med FitLine produkterne fordi jeg personligt benytter dem og føler de virker for mig.

For dem af jer der ikke skulle kende til FitLine produkterne vil jeg kort præsentere dem her.

 

Produktbeskrivelse:

 

FitLine’s produkter påvirker kroppens allermest basale element, de mange milliarder af celler. FitLine’s koncept er opbygget omkring tre basale produkter 1. FitLine Basics BIO PLUS, 2. FitLine Activize OXYPLUS og 3. FitLine Restorate, der alle tre er understøttet en lang række tillægsprodukter der alle er målrettet mod deres egen helt bestemte grupper f.eks.

 

  • Sport
  • Opbygning af immunforsvaret
  • Kvinder
  • Mænd
  • +50
  • Vægt Kontrol (Tag på/Tab dig)

 

Hvis du har lyst til at studere produkterne noget mere kan du besøge www.new-fitline.com hvor du kan finde mere baggrunds viden om hvert enkelt produkt.

 

Personligt vil jeg anbefale jer at prøve Activize OXYPLUS, du kan finde den her: http://6044367.pm-i.info/pagemain/?action=product&cid=239&p_id=7470&tab=12&TP=6044367

 

Hvis der skulle være nogle der havde lyst til at smage hvordan sådan noget pulver smager, før de eventuelt ville investere i det så send mig en mail på newfitline@gmail.com så sender jeg gerne en vareprøve, jeg hader nemlig selv normalt de fleste pulver mix, men jeg må sige at dette smager faktisk udmærket.

 

Hvis du sidder og får blod på tanden efter selv at få mulighed for at forhandle FitLine’s produkter i Danmark er du også mere end velkommen til at sende mig en mail på newfitline@gmail.com

 

Nu håber jeg at I vil tage godt imod dette nye produkt.

 

FitLine’s produkter er desuden også godkendt og brugt af DTB(Deutschen Tennis Bund), DEB(Deutsche Eishockey-Bund), BDR(Bundes Deutscher Rechtspfleger).

Disse forbund anbefaler deres medlemmer FitLine som en fast del i den daglige kost til deres atleter.

 

Med Venlig Hilsen

Michael Jensen

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en lille update...''

 

Kom ud af busken folkens PM-International rykker virkeligt i gennem for tiden...'

Så hvis du har lyst til at høre mere jamen tag kontakt...

 

MlM er en kontakt sport og information og viden kan jo kun hjælpe alle..'

Så kom endelig og hør hvad vi laver i vil ikke fortryde det tro mig..

 

Med Venlig Hilsen

Michael Jensen

 

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bare en update
MLM løber ud i sandet når der er ikke er flere der vil lege med...

Hvordan er det at være sidste led?... Almindeligt nederen, eller nederdrægtigt nederen at fortsætte med at lokke andre til at gribe sorteper som sidste led?

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorinvest:

Bare en update
MLM løber ud i sandet når der er ikke er flere der vil lege med...

Hvordan er det at være sidste led?... Almindeligt nederen, eller nederdrægtigt nederen at fortsætte med at lokke andre til at gribe sorteper som sidste led?

Hvad er dog det for et latterligt indlæg...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst om produkterne ;o)

Vil du ikke lige være rar at forklare, hvad vitalstoffer er for noget? Jeg læste det på websitet.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Jeg har læst om produkterne ;o)

Vil du ikke lige være rar at forklare, hvad vitalstoffer er for noget? Jeg læste det på websitet.

Jack

Jack hvad kender du til Fitline?

Tro du ikke du har gang i at udtale dig om noget du ikke kan.

 

Jeg tilbyder dig gerne at vi 2 tager ind til en af vores produkt fremvisninger i morgen.
Så kan du jo komme med dine dum smarte bemærkninger..

 

Og hvor er det du har "læst" om vitalstoffer... tro du ikke du har set basta om wellstart min ven...

 

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis nu du magler mere at læse på...

er her vores kontrol test http://www.findsmiley.dk/KontrolRapport.aspx?PDFUrl=/PDF/P11$460119.pdf&AktLbNr=110266567&Region=10

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

epic så vild du bliver over lidt (berettiget) skepsis.

Smiley.. lol.. ok, SÅ skal jeg da være sælger.. gider du flette en hat af papir til mig også?... den skal helst have fået en smiley.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mkjensen85:

Business:

Jeg har læst om produkterne ;o)

Vil du ikke lige være rar at forklare, hvad vitalstoffer er for noget? Jeg læste det på websitet.

Jack

Jack hvad kender du til Fitline?

Tro du ikke du har gang i at udtale dig om noget du ikke kan.

 

Jeg tilbyder dig gerne at vi 2 tager ind til en af vores produkt fremvisninger i morgen.
Så kan du jo komme med dine dum smarte bemærkninger..

 

Og hvor er det du har "læst" om vitalstoffer... tro du ikke du har set basta om wellstart min ven...

 

Slap du bare af min ven...

Sikke aggresiv du er. Jeg stillede bare et spørgsmål, da jeg havde kigget her ;o)

http://666050.pm-i.info/pagemain/?action=product&cid=57&p_id=15471&tab=86&a_id=2097&st=1

 

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jubiii Så er der aften underholdning i MLM La La Land..... Glæder mig at høre hvad viral stoffer er :-D

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)