Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer Bortgives..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Elevatorskuffe.

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det. Hvis der er en opfinder der kan bruge ideen så snup den her kvit og frit. Bliver det en succes kan vedkomne give en fadøl som tak.

Ideen med elevatorskuffen et at man kan let komme i bunden af den øverste hylde i køkken eller bryggersskabet. Man skal simpel kunne trække skuffen helt ud og derefter trække den lodret ned. Skuffen trækkes ud, helt ud således at bagkanten vil gå fri af greb i under skabe når den trækkes ned. Jeg havde nogle tanker med nogle sakse, eller med nogle gasfjedre. .

Til alle jer der lige som mig har tanker i alligevel aldrig får ført ud i livet. Drop ideerne i denne tråd her så kan det være, at der er andre der kan realiserer dem. Måske kommer der lige det, som du kan bruge en dag.

 

Med venlig hilsen

kenneth

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder smart faktisk men næsten så smart at det ikke allerede er opfundet ?

Fra Køge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hxs.dk:

Det lyder smart faktisk men næsten så smart at det ikke allerede er opfundet ?

Jeg har kunne godt bruge et par stykker,  men har kke fundet nogle der laver sådan noget.

/Kenneth

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg så noget ligende i fjernsynet for laaaang tid side, det var ikke noget de havde købt men lavet selv da det sparede plads for de mange ting de havde.

 

lidt i stil med to hjul på hver side med skuffer imellem, der kunne drejes ud. Her var det vist både tøj på stænger og hylder.

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)