Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økomonisystem + lagerstyring = billigt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og mangler et økonomisystem, der samtidigt giver mulighed for lagerstyring i stil med Navision.

Der er tale om en produktionsvirksomhed, der har startet en afdeling op i Vietnam, så derfor skal programmet gerne være sat op på engelsk og ikke dansk.

I den danske afdeling anvendes der en gammel udgave af Navision, der både er meget omkostningstung og indeholder alt for mange overflødige funktioner i forhold til virksomhedens behov. Brugervenlighed er også et must!

Nogle forslag?

 

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Få lavet et fra bunden. Det er langt det bedste og i de fleste tilfælde også det billigste. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen.

Jeg havde håbet på at kunne løse problemet for under 10.000 kr., og meget gerne også under 5.000 kr. - hvis muligt.

Economic.dk er muligvis en fornuftig løsning, men jeg tror stadig, at det bliver lidt for omkostningstungt at få bygget et system op fra bunden?

 

Modtager meget gerne flere forslag!

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at se hvordan man kan få bygget et økonomisystem op fra bunden til den pris?? Det er jo ikke bare et CMS vi snakker om her!

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke, at lagerstyringen er e-conomics stærkeste side. Prøv at se på Aesiras også. Det har (så vidt jeg husker) flere styringsparametre i lagerdelen og fås som udgangspunkt med både dansk og engelsk brugerflade. http://www.aesiras.dk. Samtidig minder det noget om Navision i sin stil, så Navisionfolket vil hurtigt føle sig hjemme.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på hans behov. Man ville faktisk kunne bygge det for under de 10.000 kr. Det er ihvertfald ikke første gang jeg har lavet sådan et system til den pris Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for hjælpen og vil lige kigge nærmere på de 2 bud!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)