Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på firmaet Dansk Domæne Tjeneste

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blev ringet op i dag med forslag om, at en person ønskede at købe flere domænenavne der lå tæt på mit, dog med et domænenavn der slutter på .eu, .net, .info eller .biz.

Firmaet der blev ringet fra blev meddelt som Dansk Domæne Tjeneste

Disse såkaldte domæner, kan så købes for næsen af den anden for den fordelagtige pris af kr. 1.500,- pr. domænenavn, og derefter kun kr. 198,- pr. år - det er langt over den normale markedspris - og da domænerne er ledige på markedet, så man selv kan købe dem, er det en meget dårlig og uetisk måde at få danske virksomheder til at købe disse domæner på.

Jeg blev ligeledes ringet op i sidste uge fra Dansk Domæne Registrering med nøjagtig samme ordlyd - mon det er samme personer der står bag???

Jeg vil derfor stærkt opfordre alle til at takke NEJ TAK - til disse tilbud - det er simpelthen det rene svindel...

/Thomas

www.kaffeagenterne.dk - salg af friskristet kaffe fra eget risteri - fragtfrit leveret!

www.remmerogco.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Min far driver en Hundepension - han blev også ringet op af Dansk Domæne/Internet Registrereng eller hvad de nu kaldte sig. Han fik dem til at ringe til mig, så jeg kunne høre hvad de havde at sige, da han ikke selv kunne gennemskue hvad det var de ville.

De kom med samme forklaring, med at de havde fået en forespørgsel på domænerne domus-canis.net, .org, .eu, .com osv. osv. - men da det lå så tæt op af vores domæne domus-canis.dk, ville de først høre om det var iorden, da det jo måske ville betyde noget for vores rangering på google, da .com rangerer højere end .dk og en masse andet, som skulle overbevise mig om at købe alle de domæner.

Men da jeg ikke kunne forstå at et firma kunne finde på at ringe ud og tilbyde sådan noget + mange af hans forklaringer lød mærkelige og jeg ikke kunne se, hvad det ville betyde for min fars hundepensions rangering på google - ved bl.a. søgninger som fx. hundepension vejle osv. så sagde jeg nej tak og sælgeren lød MEGET skuffet. :)

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig der var den uheldige og troede jeg havde fået Jobbet der var godt lønnet,

 

så vidt jeg fandt ud af så står n2com ikke bag Dansk Domæne register, da de bruger dem som eksempel til "kunderne" hvis kunderne spørger om det er fusk,

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Enza:
så vidt jeg fandt ud af så står n2com ikke bag Dansk Domæne register, da de bruger dem som eksempel til "kunderne" hvis kunderne spørger om det er fusk

Fremragende! Så DanskDomæneTjeneste bruger undskyldningen "Nej fuskerfirmaet er DanskDomæneRegistrering", og DanskDomæneRegistrering bruger undskyldningen "Nej fuskerfirmaet er DanskDomæneTjeneste". Det lyder som et praktisk setup til et scam, uanset om knyttet direkte til hinanden eller ej.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> da det jo måske ville betyde noget for vores rangering på google, da .com rangerer højere end .dk og en masse andet, som skulle overbevise mig om at købe alle de domæner.

Der er kun en ting at sige til den slags: DET ER LØGN!

Jeg mener den slags aktiviteter burde hører under den nye terrorlovgivning - smid dem 10 år i fængsel, eller en tur forbi Guantanamo. Giv dem lidt vandtortur oveni, og lad en fed neger røvbolle dem. De er nogle svin, som fortjener alverdens ondskab!

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Der er kun en ting at sige til den slags: DET ER LØGN!

 

 

Nemlig, det prøvede jeg også at forklare den "rare" mand.:)

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej hvor ville jeg bare ønske de havde ringet til mig :) "Jo, tak... jeg vil gerne købe 100 domæner... men gider du lige sende et tilbud på mail og ring igen imorgen! Nåh.. har du sendt mailen? Er du sikker? Prøv lige igen... Hmm.. underligt.. har heller ikke modtaget mailen i dag.. Der må være noget galt med mailen. Så send lige pr. post.. Hmm.. har sgu ikke modtaget brevet... Postbudet herude hvor jeg bor har brækket benet.. ring lige om to dage.. Osv osv... :) Har kørt dette trick med et af de fup-telefonbøger.. til sidst gad de ikke ringe til mig mere :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

De måtte skisme os godt ringe til mig :D

 

Ja fint 2 sek, jeg registere dem lige ved gratisdns.dk de er lidt billigere end jer :D.

nej hvor kunne det være fryd

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender en der arbejder for Dansk domæneregistrering og det er snyd det hele, der er ingen rigtige kunder der efter spørger disse domæner. De har en liste med jeres firmas navn tlf nr cvr nr og det hele, mens de sider og taler med dig. og så streger de bare infomationer ud de skal have for at gennemføre betalingen hvis i siger ja. Og de er så smarte at de optager godkendelsen fra en så man ikke kan gøre noget, når man finder ud af man er blevet snyt.

Dansk Domæne Tjeneste og  Dansk Domæne Registrering er to forskelige "firmaer" Og bor ikke på de virksomheds info de opgiver.

Håber det hjælper nogen det her.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)