Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

medlemskort? - trykning, pakning og forsendelse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg har en ide til at lave en medlemskort service hvor jeg kan udsende medlemskort for 10-15 kr stykket inkl porto - med individuel tekst og evt også indscannet billede - kun tryk på den ene side.
Vi snakker ikke om de tykke kreditkort typer, men de tyndere i plastik/papir.
Tror i at forretninger/foreninger og lignende kunne finde på at bruge en sådan service hvis de skulle lave et rabatkort eller medlemskort?

Er prisen for høj?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville mene prisen er for høj hvis vi snakker papir tryk, jeg ville ihvertifald ikke give det hvis jeg havde 10.000 som skulle bruge et medlems kort

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kort ligesom dem man fx kan købe som er integreret ind i papiret, i en god kvalitet.

Og hvis du vil have "rigtige" plastikkort som du kender fra sygesikring etc. så kommer du noget højere op i pris når det inkluderer pakning og forsendelse.

Husk på at ud af de 10-15 kr går de 5,5 kr til post danmark.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa - 

 

Integreret ind i papiret??? -  Er det lamineringslommer du vil lave som medlemskort eller?

 

Hvis jeg var dig, ville jeg lave alm plastickort, da de holder længere. et laminat kort vil efter 1-2 mdr i pungen være meget slidt og til sidst gå helt i stykker..

 

 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

Ja, der er i papireret integreret et kort lavet i plastik som kan printes via en normal laserprinter, hvilket gør at produktionen kan strømlines en hel del og derfor kan kortene laves ret billigt.

Det er ikke lamineringslommer, det er en teknologi der holder meget bedre end dette.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har selv medlemskort i min butik, godt nok i plastik. Men vi giver 1,50kr pr kort inkl selvvalgt tryk, så jeg ville ikke give denne høje pris for noget i papir.

 

Finkena

Finkena

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Finkena

Mange tak for beskeden - er meget interesseret i at høre mere om den løsning i har, for at kunne give en bedre service og et bedre produkt til en bedre pris når jeg starter op. :)

Hvor mange kort skal i bestille af gangen?
og er kortene i 4 farvet tryk på begge sider?


Vi har fundet en bedre løsning hvor kortene bliver i plastik til ca. samme pris ved individuelle kort med levering til medlemmerne med post Danmark.
derudover vil man også kunne bestille kort som ikke er individuelt trykt til en noget lavere pris.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Vores kort er i en lidt tykkere kvalitet end et sygesikringsbevis, og har en helt glat overflade.

Vi har tryk på begge sider, godt nok kun i sort, men det har jeg selv valgt, så ved ikke om det koster mere i farver.

Første gang bestilte jeg blot 100 kort, det kostede en kliche på 375kr mener jeg, og så kom kortene så oveni.

Jeg skal lige korrigere, vi betaler 2,25kr pr kort og ikke 1,50kr.

Men det bedste ved det er at jeg ikke behøver bestille i kæmpe oplæg, og anden gang jeg bestilte 100 kort, kunne jeg få lov at lave teksten lidt om uden beregning.

Du skal endelig bare spørge, mine kort køber jeg hos www.rddata.dk - så kan du evt se hvad de tilbyder.

Finkena

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)