Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja endnu en Firmanavn tråd

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino Brugere

Jeg ved det ligger en del tråde om det at finde firmanavne, så jeg håber ikke I er for trætte af at jeg opretter en ny.

Jeg har lovet at hjælpe en ven med at finde på et firmanavn til hans virksomhed som er et bogholderfirma, men lige nu er jeg bare løbet tør for ideer til hvad man kan kalde sådan et firma.

Jeg tænkte om I derude måske kunne kaste et par navne på bordet som jeg ikke har tænkt på.

Indtil nu hedder firmaet: Heide-consult

Det fortæller ikke så meget om bogholderi mm.

Kerne kompetancerne i firmaet er Flexibilitet, Individualitet, Effektivicering, sikkerhed og kvalitet.

De navne jeg har tænkt på nu er sådan noget som:

AllEco

Men det klinger bare ikke rigtigt....

Kan I hjælpe?

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte

Jeg tror at specielt i bogholder branchen er det vigtigt at man kan se på navnet hvad virksomheden laver.

Feks ledte jeg efter en ny bogholder i lang tid uden at vide den virksomhed jeg kørte forbi, hverdag netop lavede bogholderi. men ud fra det "smarte" navn havde jeg aldrig gættet hvad de lavede.

Jeg gætter på at mere end små 1000 menesker kørte forbi den virksomhed hverdag, uden at vide hvad de laved, selvom der er et stort skilt ved vejen.

Så snob ned og få kunder.

Derfor vil jeg forslå noget så kedeligt som

Effektiv Bogføring

Flexibel Bogføring

Aktiv Bogføring

Lokal Bogføring

osv osv.

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg må give skovkjer ret i at navnet skal vise hvad firmaet laver (Reklameshoppen sælger ikke kaffemaskiner!!!)

Det nuværende navn siger jo intet, men så meget en god grund til at finde et nyt, hvis det gerne må lyde lidt smart, kan man jo bruge engelsk Smile

Scandinavian bookkeeping

 

måske alle de gode værdier kunne kortet ned til noget sigende... har bare ikke lige de gyldne ord, men inspiration kunne være:

"Fordi regnskabet SKAL være i orden"

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Grenå
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm...ja I har nok ret begge to, i at det skal være simpelt og ikke high and fancy. Men det må meget gerne klinge godt. Et af hans nabo firmaer hedder Økoflex, det må jeg nok sige at jeg ikke rigtig bryder mig om. For mig lyder det ikke som bogholderi, men når man deler det op så er det jo Økonomi og flexibilitet...hm... jeg må bare lægge hjernen i blød igen. Tak for jeres svar Smile

Er der andre der har forslag så hører jeg dem meget gerne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)