Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starbuck Cafe

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Amino brugere...

 

Min drøm har hele tiden været at starte en cafe og i mange år har jeg gået med tanken om at starte en Starbuch cafe i ÅRHUS netop fordi der kun er én i København......

Er der en som vil sende mig en adresse eller hjælpe mig med at undersøge om jeg kan starte en i ÅRhus og hvor meget det koster ??

På forhånd mange tak

 

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det letteste var vel at skrive til Starbucks? Et hurtigt besøg på google kan garanteret give dig adressen.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar Kirsten

 

Har været derinde og kan ikke finde KBhs Starbuch det vil være lettere at kontakte dem da de jo allerede er inde på Dks markedet.

 

Jeg har været inde på Starbch den er roddet og kan ikke finde nogen  email så jeg kan kontakte dem.:Fandt noget inde på deres side hvor jeg skal besvare nogle ting derinde fra men den vil ikke sende:0(

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

missd:

Har været derinde og kan ikke finde KBhs Starbuch det vil være lettere at kontakte dem da de jo allerede er inde på Dks markedet.

Mon ikke du skulle laere at stave til deres navn foerst?? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle kan lave en tastefejl, så synes ikke du skal sidde her og spille klog.....

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MissD:

Alle kan lave en tastefejl, så synes ikke du skal sidde her og spille klog.....

Jo, men altsaa hvis du gerne vil tages serioes, saa gaar det sku ikke. Du har skulle stave til Starbucks 4 gange, og alle 4 gange er det gaaet galt - enten skriver du starbuck, starbuch eller starbck.

Hvis du tager et kig paa Starbuck's website, saa tager det kun et klik paa forsiden (paa "for business"), foer du kan se en sektion der hedder "Licensed Stores". Her staar:

"A qualified high volume/high traffic retail or foodservice operation can own and operate a Starbucks licensed store. Examples include: hotels and resorts, healthcare, college and university campus environments and business and industry."

Dvs. hvis du allerede har en virksomhed indenfor restauration eller detailhandel, kan du faa lov til at aabne en Starbucks. Ud over det, tror jeg ikke, de har et decideret franchise koncept. Er ret sikker paa, at det er en strategisk beslutning, at de endnu ikke har aabnet i DK (ud over Koebenhavns Lufthavn).

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt svar Kaliebe!

Jeg har hørt at de, af alle steder, åbner i Hundige storcenter.
Såvidt jeg kan forstå er de i gang med, drypvist, at teste det danske marked. Ikke fordi det hverken er attraktivt eller latent, men fordi der rent faktisk er efterspørgsel efter dem.

Anyways, jeg har ikke lyst til at tage modet fra spørgsmåls-stiller, men Starbucks er _ikke_ noget man kan åbne som ny eller uprøvet i branchen. Når man vil åbne en franchaise hos Starbucks skal man til en temmelig hård samtale, hvor de blandt andet sætter krav til egen kapital, branche erfaring mv. Der skal med andre ord være et referencenetværk.

 

That beside, så glæder jeg mig som et lille barn til København bliver oversvømmet med Starbucks :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må du jo åbne en Baresso istedet ;)

Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe cafe konceptet er vist lidt trængt for øjeblikket. Især har Starbucks problemer i USA men Baresso har vist heller aldrig genereret overskud her i DK (så vidt jeg ved)

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

MissD:

Alle kan lave en tastefejl, så synes ikke du skal sidde her og spille klog.....

Jewg tør heller ikke tænke på hvor mange stave- og tastefejl der er i mine indlæg...  hvis alle mine stavefejl skulle rettes, ville jeg jo aldrig få lavet noget:-)

Hvis kravet til Starbucks partner er, at man skal have sin egen café så kan du evt. forsøge, at teame op med en eksisterende cafe i Århus. JEg synes også det er en god ide at kontakte Starbucks i lufthavnen, bare for at høre hvad mulighederne er og hvordan det hele virker

Mvh Anders

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)