Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassestyring til lille tøjbutik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hejsa.

Jeg har intet erfaring med kassestyring, software mm, så mangler lidt hjælp :)

Butikken har under 100 varenumre, havde tænkt mig en kasseskuffe også noget software (og dankkortterminal selvfølgelig) koblet til min pc. Men hvad kan anbefales? Det må meget gerne være nemt at gå til, og ret billigt.

 

MVH

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Admind har et Retail produkt, desværre er det mest min makker, der har med den del af sagen at gøre - så min viden på det område er begrænset.

Men det er et online-program (klient/server), der udover selve kasseløsningen indeholder et kompletregnskabsprogram. Det vil sige at når du har gennemført salget i kassen - så er det hele også bogført! Det er rigtig dejligt!Big Smile

Check siderne hos Admind.dk og pc-manden.dk - og vil du vide mere, så ring til enten dem eller os og bed om en demonstration

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lyder super - kigger lidt på det. Nu er jeg nok bare paranoid, men når det er online kan man vel godt have kunder i de 2-3 dage om året nettet er nede, ikke? :)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har så mange problemer, så vil jeg nok ikke umiddelbart anbefale dig en online-løsning - men på den anden side, så sætter det jo også din dankortterminal ud af drift. Og det plejer da trods alt at kunne lade sig gøre at gøre forretning uden den alligevel.

Vi har løsningen kørende hos mere end 500 frisører, og de har endda en online kalender, som de gør brug af. Og alligevel er de glade for løsningen også selvom den er sårbar overfor net-nedbrud.
 Hvis man er lidt paranoid kan man jo købe et mobilt bredbånd, så er man på selvom nettet dør. Jeg vil dog anbefale at man lige først kontrollere modtagelse i detområde man bor i, for har man kun 56k er det altså ikke til meget hjælp. Man kan godt arbejde, men det går eddermageme langsomt!

Det er klart at du bliver mere påvirket af svigt i din netforbindelse end du gør med et standard kasseapparat. Så i sidste ende er det et spørgsmål om at veje for og imod.Huh?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Limited:

Lyder super - kigger lidt på det. Nu er jeg nok bare paranoid, men når det er online kan man vel godt have kunder i de 2-3 dage om året nettet er nede, ikke? :)

Nu ved jeg ikke hvad løsning du har haft der var nede så meget - Men den TDC linje jeg har på kontoret, der har vi 24/7 serviceaftale på, med en responstid på 1 time. Det koster ca 100 kroner ekstra om måneden end en linje uden serviceaftale.

Mon ikke de 100 kroner kan være givet godt ud hvis noget går galt - Jeg tror det :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal det være nemt og billigt, så prøv at kikke på Alskassen, som er software specielt udviklet til økonomisystemet SummaSummarum.

Kunne det være en løsning, er du velkommen til at kontakte mig, så hjælper jeg dig videre.

 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)