Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefanten.dk - Nogen forslag?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er så heldig at være ejer at det meget unikke navn Telefanten.dk og Telefanten.com. Jeg har længe gået med drømmen om at starte noget op under navnet, men problemet er - hvad? Mobil-shop siger mig ikke rigtig noget, da der allerede er ufattelig konkurrence på markedet, så det ville være som at skyde sig selv i foden. Tele-udstyr er det samme. Teleselskab, er for stor en mundfuld, så tænker - hvad pokker kan jeg så?

Lige nu står domænet bare og glor, bruger det kun til at designe hjemmesider på, og synes egentlig at det er et kanont domæne navn der går til spilde.

Jeg har tænkt i ufattelig mange timer over det, også med fokus på hvad der er i fremtiden kommer af muligheder, men synes jeg rammer hovedet mod en mur konstant.

 

Så har du en kanon idé, så hører jeg gerne fra dig!

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

TDC har varemærkeregistreret "Telefanten". Det betyder, at de når som helst kan dukke op og kræve telefanten.dk overført, hvis du bruger det til noget telerelateret. (som jeg forstår reglerne for domænenavne).

Om de også kan gøre det, hvis du bruger siden til noget andet, har jeg ærligt talt ikke nok styr på min domænenavnsjura til. Men jeg tror det, så det kan være skønne spildte kræfter at bruge energi på domænet.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft det i snart 2 år, men kan godt se nu det er varemærkeregisteret. Er det virkelig ingen ting jeg kan gøre? Det virker da underligt, at jeg bare skal overføre det til dem hvis det er, selvom loven nu er skruet sammen på den måde.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du se på dkpto.dk - Deres varemærke er registreret i år 2000 og udløber i 2010, medmindre de vælger at forny det.

Så du krænker med stor sandsynlighed deres varemærke hvis du laver noget telerelateret på domænet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu vælger kun at bruge .com domænet og i stedet redirecter .dk domænet til .com domænet, vil der så være nogen konflikter? Lidt skidt at skulle vente til år 2010... :)

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes domænenavnet er intetsigende - kun hvis det har noget med telefoni at gøre, kan det virke relevant.

og det vil være sindsygt spild at penge og ressourcer at markedsføre et domænenavn, som tdc med et knips med fingrene,
kan få overført til deres ejerskab - uanset om du har redirect på eller ej. telefanten.dk kan de tage fra dig, når de lyster det.

Find på et andet navn, når du nu alligevel ikke vil arbejde med telerelaterede ting.

 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)