Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener du om min webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vestsjælland
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er ny på sitet og prøver bare at suge viden til mig om forskellige ting, men jeg vil da meget gerne vide hvad i syntes om min webshop

mvh

Rikke

www.rundogdejlig.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Tillykke med at du nu er en Amino - og tillykke med din webshop!

Jeg skyder frit fra hoften:

- Den ser bar ud - jeg ville investere i et flot og indbydende design, så man føler sig mere velkommen!

- Hvorfor har du sat en grøn halskæde under tilbehør og rød under Andet? Samme slags ting= samme kategori, ellers kan man som kunde ikke stole på at det man søger efter er der hvor man er vant til.

- Skriv tingene med stort begyndelsesbogstav - du har nogle ting med stort og andre med småt og det ser rodet ud.

- De fleste billeder er dårlige, f.eks. det med den blå dynevest - lyset reflekteres i vesten og får billedet til at se amatør-agtigt ud. Hav samme baggrund på alle billeder og en ordentlig belysning.

- Skrifttypen Times New Roman er ikke særlig god for øjnene på en skærm. Vælg hellere Arial - den er pænere og mere venlig ved øjnene

- Din "signatur" på siden er hakket og ser ikke særlig pæn ud

- Hav ikke teksten centreret på forsiden, det ser også lidt klodset ud. OG fremhæv evt. "Gratis fragt ved køb over kr. 600,- da det er et godt tilbud

- Sæt streger mellem hver kunde udtalelse og lav dem så med samme skrifttype - det vil se pænere ud, lige nu ser det rodet ud.

Håber det var til hjælp :)

Mette

Fra Vestsjælland
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Tak for Hurtig feedback, mange af tingene har du så ret i og jeg har rettet fejlene ;-) vil lige prøve at arbejde med billederne som du siger

vh

rikke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)