Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer.. Tak

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DanAkustik

Jeg har også sel et nystartet fima med hjemmeside, se www.ideatech.dk, kunne du og andre ikke også give mig feedback på den? Den skal også laves på dansk, men indtil nu er den på engelsk. Jeg har en baggrund som patentagent.

Det ser umiddelbart fint ud med din side, især er baggrundene gode, men jeg tror, at du kan trænge til lidt hjælp med stavningen: For eksempel er følgende mine forslag til rettelser på forsiden: "inden for", ..indeklima, og...", "professionel", første komma skal væk i anden linje, "kundens", "har den helt rigtige måde at løde..." -> "kan helt korrekt løse..", "...medarbejderne, der kan have det godt under og efter arbejdet, samtidig med at arbejdstilsynets anvisninger følges."

Hvis du er interesseret i videre kommentarer om stavningen, er du velkommen til at sende mig en email.

Med venlig hilsen Louise

 

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Din hjemmeside er overskuelig og virker tiltalende. Da du efterlyser forslag til forbedringer, kommer der her nogle stykker:

1. Foruden en grundig korrekturlæsning, som er nævnt før, kunne de fleste tekster godt trænge til lidt opstramning. Et eksempel:"Støj i skoler og institutioner er ikke et påfund" - kunne ændres til: "Mange klager over støj i skoler og institutioner. Vi har løsningen". (Problem/løsning).

2. Indimellem virker teksten lidt for indforstået for ikke-fagfolk. F.eks. under "rådgivning", hvor ordet SoundEar er nævnt uden forklaring på, hvad det er.

3. Senere kom der lidt mere forklaring på SoundEar, men jeg synes, der mangler lidt mere detaljeret forklaring på, hvordan det fungerer.

4. Hvordan foregår en rådgivning? Kunne der være en kort tekst om, hvordan sådan et forløb foregår?

 

Ellers er det fint med billeder af de forskellige produkter. Jeg vidste ikke, der fandtes så mange muligheder for at gøre indeklimaet bedre. Rigtigt tiltalende hjemmeside. Held og lykke med din virksomhed.

 

Hilsen

Anne


Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)