Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsadresse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er ved at starte en konsulent virksomhed op ved siden af mit studie.

 

Men jeg har forbud mod at have registreret en virksomhed i vores rækkehus, da det er statsstøttet (for studerende). Så nu er mit spørgsmål, hvordan kommer igang alligevel uden det skal koste for meget.

 

Jeg har tænkt på 2 løsninger, men er itvivl om de er lovlige.

1. købe en postbox og registrere min firma adresse til den postbox.

2. registrere firma adressen hos mine forældre, og få dem til at videresende posten til mig.

 

Hvis ikke nogle af de 2 ovenstående ting er lovlige hvad gør jeg så.? Hvis jeg skal vælge at leje noget hvad er så kravet.? Kan jeg leje et 1m^2 lokale hos min kærestes fars firma og få addresse der istedet.?

 

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere firmaer, der tilbyder firmaadresse - firmaet modtager din post og videresender, faxer eller indscanner og e-mailer det. Jeg kan anbefale CityCallCenter, som vi har brugt både til dén service samt til telefonpasning.

Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Det er da en mulighed. Synes dog 700kr er lige i overkanten, i forhold til mine indtægter i starten.

 

Men er det ulovligt at have adresse i en postboks, hos mine forældre, eller 1m^2 værelse hos min kærestes fars firma, siden services som denne eksisterer.?

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan ikke anvende postboks, men der er intet i vejen for at placere en virksomhed i fars dagligstue og du behøver ikke betale leje, så skal de bare beskattes heraf :-)

Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Jeg vil placere min adresse hos farman :-)

 

I hvilken grad kan jeg tillade mig at skrive min egen adresse på f.eks. visitkort hjemmeside mm.? Jeg må jo ikke have firma adresse herhjemme men der er vel ikke noget skadeligt i at min firmas dokumenter bliver sendt hertil.? Så længe firmaet ikke er registreret på min adresse er boligselskabet vel ligeglade.?

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

det du leger med er en opdagelsesrisiko, hvorefter du kan komme i lejeretlig misligholdese med den konsekvens at du bliver smidt på porten. var det ikke nemmere med en videresendelse til en lokal postboks...

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan tilbyde det for 299 kroner pr. måned for aminoer. Hvis du er interesseret så se mere på www.nordiccall.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)