Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget tid brugte du om ugen i det første år, da du startede som iværksætter?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, spørgsmålet er jo simpelt som udgangspunkt ;o) men mange starter jo forskelligt og med forskellige mål osv., så derfor synes jeg at det kunne være interessant at høre hvor meget tid I brugte på Jeres nye firma og om I nåede Jeres mål....

Kom frisk ;o)

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

50+ 

held og lykke med undersøgelsen

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger 24 timer i døgnet på min virksomhed. Hvis jeg ikke laver noget fysisk arbejde for virksomheden, typisk i dag og aftentimerne, har jeg hele tiden firma og idéer i hovedet... Så det at være selvstændig er for mig et fuldtidsjob.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gør de fleste nok, men jeg tænkte nu mere på decideret arbejdstid, hvis man kan kalde det sådan ;o) Den med tanker osv. er selvfølgelig relevant...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I omegnen af 60. 1 eller 2 ugers ferie men muligvis nogle løse fridage hist og her. Holder en hel fridag i weekenden. Og det går da fint derudaf :-)

Fra Farre (østjylland)
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg arbejder nu på 7. år i eget firma....jeg havde en ide om at jeg altid arbejdede de første 7 år...enten på værkstedet eller på computeren og havde aldrig fri...jeg blev træt af kun at betragte det som et arbejde og træt af aldrig at have fri....så for nogle måneder siden lavede jeg lidt om på det hele.....jeg starter kl 6 om morgenen og arbejder til kl 17 om eftermiddagen i værkstedet....6 dage om ugen....men så har jeg til gengæld også fri fra værkstedet...ikke noget med at gå ned om aftenen....derudover en times tid effektiv arbejde på computeren og ellers fri.....har meget mere overskud nu på trods af jeg får lavet meget mere en jeg gjorde før...FORDI jeg føler jeg har fri efter kl 17

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Ansø:

jeg arbejder nu på 7. år i eget firma....jeg havde en ide om at jeg altid arbejdede de første 7 år...enten på værkstedet eller på computeren og havde aldrig fri...jeg blev træt af kun at betragte det som et arbejde og træt af aldrig at have fri....så for nogle måneder siden lavede jeg lidt om på det hele.....jeg starter kl 6 om morgenen og arbejder til kl 17 om eftermiddagen i værkstedet....6 dage om ugen....men så har jeg til gengæld også fri fra værkstedet...ikke noget med at gå ned om aftenen....derudover en times tid effektiv arbejde på computeren og ellers fri.....har meget mere overskud nu på trods af jeg får lavet meget mere en jeg gjorde før...FORDI jeg føler jeg har fri efter kl 17

 

Ja, men det ligner også det billede jeg har fra ansættelser. Folk yder en del mere, hvis de ikke er på arbejde hele tiden ;o) Spørgsmålet er blot, hvor grænsen er....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)