Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange besvarelser på mit indlæg.

Jeg har overvejet at det skulle være et site der sælger børnetøj inden for forskellige brands - men grunden til at jeg har kigget på dropshipping er for at slippe for et fysisk lager, men også for at se på de forskellige produkttyper for at se om jeg kan finde en åbning i forhold produkter der ikke er så så høj fokus på her hjemme men der kører godt i udlandet.

Selvfølgelig er jeg ikke interesseret i at mine kunder skal betale told m.m. og derfor er jeg interesseret i at hører nærmere om disse regler, hvis der er nogen herinde jeg kan fortælle lidt om det. Der bliver skrevet lidt om de nye regler der skulle komme i december 08, hvor kan læse mee om dette?

Jeg ved godt at der er en masse arbejde i at finde den helt rigtige leverandør, så det er ikke fordi at jeg skal være nogen konkurrent til nogn af jer, men vedr. dropshipping er det interessant at vide hvilke site der kunne være interessante for ikke at ramme et scam site som jeg også har læst en del om.

Jeg kunne også være interesseret i dropshipping firma hvor man kan få sin egen faktura med i kassen så kunden har det hele med når de modtager deres vare.

Ellers er jeg åben for danske børnetøjsfirmaer eller designere der kunne være interesseret i en dialog om en samarbejdssammenhandel.

Ser frem til at hører mere fra jer alle sammen - tak indtil videre.

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du overhovedet besøgt SKAT's hjemmeside. En hurtig søgning der giver:

 

Her står du: Juridiske vejledninger > Toldvejledning; Toldbehandling - 2008-3 > D.4 Definitiv toldfrihed - Fællesskabsordningen
D.4.1. Forsendelser af ringe værdi
Version: Toldvejledning; Toldbehandling - 2008-3 (Gældende fra den 15. juli 2008)

 

Rfo. 918/83 art. 27-28

Der skal ikke betales told af varer af ringe værdi, der sendes direkte fra et ikke-EU-land til en modtager i EU.  
 
Som varer af ringe værdi anses varer, hvis samlede egenværdi ikke overstiger 22 EUR (ca. 165 kr.) pr. forsendelse.  
 
Hvis egenværdien overstiger 22 EUR, skal der betales told af hele forsendelsens værdi.  
 
Indførsel kan ske uden fortoldning.  
 
Fritagelsen omfatter ikke alkoholholdige drikkevarer, parfume og toiletvand samt tobaksvarer.

 

Ændring af sats

Pr. 1. december 2008 ændres satsen for den samlede egenværdi fra 22 EUR til 150 EUR.

 

Moms

Momsfritagelse gives i samme omfang og på samme vilkår som for toldfritagelse. Såfremt der er tale om erhvervsmæssige forsendelser er momsfritagelsen dog betinget af, at varens værdi ikke overstiger 80 kr.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten,

Tak for dit svar - og dine informationer.

Beløbet der tales om, er det den pris som jeg betaler ved dropshipping firmaet eller er det kunden der bestiller igennem os som beløbet er gældende for?

// Martin Friis

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, jeg tilbyder dropshipping af wallstickers. Se på www.CrazyBaby.dk. Hvis du kunne tænke dig det, kan jeg sende dig materiale og referencer.

 

//Line

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsøg eventuelt på http://www.dropshipforum.co.uk - stort og hjælpsomt forum...

 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,

Tak for dit svar - du må gerne sende informationen til mfr@deal2day.dk så kigger jeg på det.

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)