Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords Keyword Tool

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er begyndt at bruge Google Adwords Keyword Tool til at checke antallet af søgning på nøgleord/nøglefraser (der så efterfølgende sammenlignes med antallet af sider hos Google).

Men jeg er lidt i tvivl om, hvilken en indstilling, der giver det bedste billede af antallet af søgninger: "Bred", "Sætning" eller "Eksakt"?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Loco

Det kommer helt an på, hvad du vil bruge det til.

hvide tennissko: annoncer blive vist, når brugerne søger på både hvide og tennissko - uanset rækkefølge og muligvis med andre søgeord i søgestrengen.

"hvide tennissko": vises din annonce, når en bruger søger på ordene hvide tennissko - i denne rækkefølge og muligvis med andre ord i forespørgslen.

[hvide tennissko]: viser din annonce, når en bruger søger på præcist disse ord hvide tennissko - i denne rækkefølge og uden andre ord i forespørgslen.

Så du må vælge hvad du ønsker af resultat ud fra ovenstående - og så får du det.

Mvh,
Christian 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har muligvis ikke forklaret mig helt godt nok.

Det er ikke til Adwords-annoncer. Jeg forsøger at bruge det til organisk SEO, således at jeg kan finde de keywords, der giver den bedste sammenhæng mellem "udbud og efterspørgsel" - altså de keywords (og sætninger), der bliver søgt meget¨på, men som der ikke indgår i så mange sider (tekst, titel osv.).

Og i den forbindelse er jeg lidt i tvivl om, hvilken type, jeg skal vælge for at få et retvisende billede i forhold til søgemaskineoptimering.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

eksakt søgning giver det bedste billede. Følgende resultater for en bred eller sætnings søgning er problematiske:

  tennissko   5000 / måned

  hvide tennissko  1000 / måned

For både bred og sætningssøgning vil de 5000 for "tennissko" inkludere de 1000 søgninger der foretages på "hvide tennissko". Det synes jeg selv er ufedt, og bruger altid eksakt.

Mvh Jesper Jørgensen, søgemaskineekspert

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad der er bedst afhænger meget af hvad du skal bruge tallene til. Hvad skal du konkret bruge dem til?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)