Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det tilladt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det tilladt at oprette en enkeltmandsvirksomhed, og få sig et kort til metro.

 

Handle varer ind derinde, og så videre sælge dem til en dyrere pris?

Vil gerne lige være sikker, så jeg ikke begiver mig ud i noget ulovligt...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle der ikke være noget ulovligt i. du kan gå i bilka og købe Colaer på tilbud og sælge dem videre dyrere. :)

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er vel også, om det økonomisk er fordelagtigt at sælge varer fra Metro. For det første kan avancen ikke blive særlig stor. For det andet vil det nok være svært at få folk til gentagende gange at købe hos dig, hvis de finder ud af, at varerne fås meget billigere i Metro. Der er jo trods alt rigtig mange, som har et metro-kort. Men selvfølgelig det er ikke i alle byer, der er en metro, så måske det kan lade sig gøre.

Held og lykke.

 

 

 

 

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det kan du have ret i, jeg skal starte en webshop sammen med en ven.

Og det er også derfor vi vil prøve dette som en start, da vi ikke præcis ved hvad vi skal sælge, eller hvordan vi skal komme i kontakt med leverandørerne, primært skal vi bare være billigere end alm. butikker.

Når vi på denne måde først kan finde frem til de produkter vi vil sælge, så tager vi den derfra.

Skidt med om avancen er stor, alt start er svært, og gør jo ikke noget fordi man skal kæmpe lidt for det :)

 

Nå men først og fremmest vil vi bare være sikre, så vi ikke starter en virksomhed op med ulovligt foretagende.

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan kun betale sig at købe i Metro, hvis du skal handle stort ind - eller ud og hente nogen af deres tilbud - som en anden også nævner, tror jeg heller ik i får en ret stor avance på tingene som i vælger at sælge derfra.

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan lige så godt gøre det ordenligt til at starte med - Find et produkt i kan stå inde for og kontakt leverandøren, lav de fornødne markedsundersøgelser. I kan med fordel finde en niche ting, emner som styling og tøj er svært at starte op, da der allerede er nogle store veletablerede spillere på markedet. I skal også gøre jer nogle tanker omkring hvor meget efter produkt service i vil have. Der er en del administration med salg af elektronik og itsystemer, pga reklemations retten.

Jeg har selv arbejdet med Elektronik, hvor fru hansen kom ned og ville bytte sit nye fjernsyn fordi det ikke kunne tænde, vi satte så Batterier i remoten og hupla så var der billede og lyd, nå men det var en indskudt en :)

Men gør jeg selv en stor tjeneste og tænk over ALT! Specielt hvor i er to, jeg antager at i skal starte et I/S, her er det vigtigt med en kontrakt i mellem jer to, som tager højde for alle tænkelige og utænkelige forhold.

Jeg håber i kan bruge mit indlæg til noget fornuftigt, jeg uddyber gerne hvis der er behov for det.

 

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)