Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forside der sælger max

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tips til Janne-SD, som du måske kan bruge:

I bundteksten/butiksdata på http://www.skaerlunddesign.dk/ står:

Fax. Vi har copyright til tekst og fotos!

Da det ser ud til at være en shop fra Scannet, kan du prøve at gå ind i 'Administration' og her vælge 'Avancerede tekster' - 'Generelle butikstekster' - og så gå ned i den 4. nederste celle og fjerne ordet 'Fax' og så opdater

Efterfølgende vil ordet 'Fax' være fjernet ifb. med jeres tekst om copyright.

God rest-weekend
KnudS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Knud: Ja, jeg ved det godt men jeg kan desværre ikke ændre det. Heller ikke i butiks tekster. Det er virkelig træls. Der er nu 3 butikker, der har taget sig den frihed, at "låne" billder fra vores shop, så jeg tænkte, at det er bedre at det står der (omend lidt dumt) end det ikke står der. Men tak for forsøgetBig Smile

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Janne: Slet det hele i bunden..... lav evt et .gif eller .jpeg billede med alt det der skal stå af nødvendige info du vil have med..... Går ind under "Sidehoved/sidefod" på admin siden. Under "sidefod" - klik på HTML og placere det ønskede. Evt som link til din mail adr. Og gem det. Hvis du er lidt kreativ, kan det hurtigt komme til at se lidt lækkert ud Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det lyder meget fancy men lige i overkanten af min it viden ;-) Jeg vil prøve at høre web-siden.dk (de udbyder min webshop) om de vil ændre det. Jeg ville også meget gerne have et banner fra copyscape i bunden i håbet om at folk ville lade være med at "låne" mine billeder igen og igen! Det må web-siden kunne lave. TakBig Smile

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne

Jo, du kan godt ændre det (fjerne ordet 'Fax') ved at følge min anvisning, for du kan vel komme ind i admin. af hjemmesiden.

At stjæle dine billeder er faktisk kriminelt - du kan endda tjene godt på det, hvis du kontakter den rette konsulent til at jagte "tyvene".

Jeg har tidligere haft det samme problem med mine konkurrenter, men blot en trussel om retsforfølgelse hjalp. - Billederne blev fjernet fra 'tyvenes' hjemmesider.

Mvh Knud S

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Knud: Hehe jeg kunne da godt ændre det! Jeg tænkte bare "det er alt for avanceret for mig!" men nu er det ændret! Tusind takBig Smile  Jeg har snakket med bvhd.dk advokater (link jeg fik her inde) vedr "låne problemerne" og de har virkelig hjulpet! Det var netop den høflige trussel om retsforfølgning der gjorde udslaget. Første gang det skete, kendte jeg ikke til amino, så det var virkelig frygteligt men de andre gange, har jeg fået hjælp og støtte her fra og det er uvurderligt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jamen jeg da glad for denne tråd kan skabe lidt mersalg på jeres hjemmeside. Der er ihvertfald mange ting at hente, og jeg har også fundet ud af stemningsbilleder bare sælger. Så det er vi ved at finde en god løsning på hvordan vi kan gøre.

Tak Johnny for dine råd. Vi har faktisk allerede dette på ønskelisten for fremtidige opgaver, så det vil helt sikkert komme på. Bliver dog først i det nye år, pga vi har så mange ting vi ved at effektivesere på vores side.

Sig endelig til hvis i finder andet ved shoppen, i syntes der skal lave som.

Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, jeg faldt lige over dette og så jeres side ... Jeg synes det øverste ligner en reklame for Postdanmark, nok pga. den røde linje og det store logo?

Men mit egentlige ærinde er et andet. For at tage samme banner som eksempel er der fire stavefejl (tjeck for tjek, indenfor for inden for x 3) og et par andre sprogligt problematiske ting (fx jeres brug af citationstegn? Hvorfor?)

Øg den sproglige brugervenlighed! Der er ret mange stave- og kommafejl. Hvis man virkelig vil signalere seriøsitet, skal de elimineres. Men disse fejl er måske ikke så vigtige, værre er sprogligt fyld som bare ... ja ... fylder, til ingen nytte. Generelt skal teksten holdes til et minimum, men med maksimalt indhold!

Eks:
Antal
Indtast antal du ønsker

Det sidste kan man nok godt regne ud :) - "Antal" er nok information!

Skriv hvis I vil høre mere

Mvh Søren, selvstændig retoriker, Sprogzonen 

Kontakt mig hvis I er interesserede i en sprogvask.

Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det maa jeg sige FLOT side men mega langsom

 

Mvh

www.personal-silver.com

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en stavefejl i din leveringboks på forsiden

Der står: Korholder m/gravering indenfor 14 dage

Den må du hellere lige få rettet!

Synes iøvrigt at det er en lang leveringstid på dine kortholdere og navnehalskæder - Er der virkelig nogen som vil vente så længe, 3-4 uger for en navnehals kæde??? som kunde vil jeg helt ha glemt, at jeg havde købt det :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)