Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på indhold, sprog og relevans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har med vilje valgt en total standardløsning til min e-butik zoomshop.dk. På den måde skal "designet" signalere at dette er en klassisk og let tilgængelig e-butik.

Til gengæld har jeg brugt flere kræfter på det sproglige og på at argumentere for et køb. Jeg ved godt at salgssprog skræmmer nogen væk, men har valgt at sige: Hellere det end at være for uld-i-mundsk.

Butikken skiller sig ud ved kun at have ét produkt. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan folk vil opfatte det, og hører meget gerne din mening. 

Jeg kan oplyse at butikken har i snit 13 besøgende om dagen. Low: 9 besøgende pr dag. High: 33 besøg pr. dag. Er det godt eller skidt?

Super dag til dig!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, udseendet og salgsgassen generer sådan set ikke mig. Men jeg synes det lidt for snævert med kun ét produkt. Hvorfor ikke også have en mindre model til dem som ikke lige har de 1595,00 kr.? - og hvad med ekstern mikrofon, høretelefoner, taske, bælte og andet lir?

13 besøgende er vel okay, når det nu er så snæver en målgruppe du går efter. Hvis du kan konvertere 1% til kunder, så er det ca. én enhed om ugen - men så skal du nok også være heldig.

Hvad har du lavet af markedsføring? SEO, Adwords, bannere eller andet?

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv gjort benarbejdet med SEO, Adwords og Analytics - simpelt hen fordi jeg gerne vil lære det.

Dog kommer 66 procent af trafikken udefra - udefra er i dette tilfælde en annonce i journalisternes fagblad (print). Dyr, men effektiv.

Målet med butikken er ikke at blive millionær, men du har nok ret - ét eneste produkt er nok lige en anelse for kedeligt for kunderne.

Dit regnestykke med en enhed om ugen holder meget godt. Jeg har dog været heldig at sælge dobbelt så meget.

Du får lige et ord om din egen side. Jeg kan godt lide det uhyre enkle design. Jeg kan også godt lide sproget. Jævnt dansk lige ud af posen. Jeg tror det rammer meget godt hos de håndværkere og handlende, du sigter efter. Hvad er din egen erfaring? Bruger du også SEO og Adwords?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Legaard:

Jeg har selv gjort benarbejdet med SEO, Adwords og Analytics - simpelt hen fordi jeg gerne vil lære det.

Dog kommer 66 procent af trafikken udefra - udefra er i dette tilfælde en annonce i journalisternes fagblad (print). Dyr, men effektiv.

Målet med butikken er ikke at blive millionær, men du har nok ret - ét eneste produkt er nok lige en anelse for kedeligt for kunderne.

Dit regnestykke med en enhed om ugen holder meget godt. Jeg har dog været heldig at sælge dobbelt så meget.

Du får lige et ord om din egen side. Jeg kan godt lide det uhyre enkle design. Jeg kan også godt lide sproget. Jævnt dansk lige ud af posen. Jeg tror det rammer meget godt hos de håndværkere og handlende, du sigter efter. Hvad er din egen erfaring? Bruger du også SEO og Adwords?

Det er fint nok kun at have et produkt, men så skal du signalere salget af det ene produkt, og ikke som en hel web shop. Jeg kommer ind på din side og aner ikke hvad det drejer sig om.
Drej salget på det ene produkt. zoomshop.dk siger nada om dit produkt. Jeg troede først at det var et eller andet specielt kamera.... 

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Velkommen til Amino Cake

Jeg smider lige et par kommentarer til din webshop:

Jeg ville skære i teksten på forsiden og gøre skriftstørrelsen mindre. Jeg ville endvidere tilføje et super billede af den digitale recorder allerede på forsiden - måske et 3d-billede eller lignende, hvor man kan vende, dreje og se den fra forskellige vinkler. Måske i stil med det billede, som du har under punktet 'kig på specs'. Vær i øvrigt opmærksom på, at shoppen bliver forstørret, når du klikker på dette punkt, det virker forkert...

Hvor mange er I i firmaet? Du skriver "kontakt os", "vi" og "vores" flere steder, men jeg har ellers fået det indtryk, at det kun er dig, der kører firmaet. Så hellere bare skrive "kontakt" - osv. Der er ingen grund til at holde teksten i en vi/os-tone, det virker bare utroværdigt. Under punktet 'kig på zoomshop' skriver du i jeg-form, så under alle omstændigheder bør du være konsekvent og holde teksten i den ene eller den anden form.

Du har ikke udfyldt "content" i dine metatags ved "description" og "keywords" - det er ikke så hensigtsmæssigt i forhold til SEO.

Det var lige et par hurtige kommentarer - håber de kan bruges.

Held og lykke med shoppen Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Anders,

dine gode råd tager jeg helt til mig. Ærlig talt er forsiden i høj indrettet efter SEO-teknik, og det er jo lidt forfejlet, når størstedelen af mine brugere kommer via offline, ikke via Google.

Os/vi-sproget er ren sjusk. Det fulgte med, da jeg købte standard-butiksløsningen, men det er da en af de allerførste ting, som skal have en sproglig storvask!

Jeg er SÅ imponeret over den respons man får her på Amino og vil lægge mig i selen for at give lige så meget respons.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)