Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Serverløsning

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det er bl.a. den jeg har kigget på. Dog giver Scannet kun 500 MB hvor Hostingkompagniet giver 1 GB for stort set samme pris. Da vi har to virksomheder ville vores pris hos begge firmaer ligge omkring 1.000 kr. om måneden og vi ville stadigvæk være nødsaget til at begrænse og rydde op i mailboksen på den ene virksomhed.  Jeg kan selv anskaffe en sever og programmel for ca. 15.000 kr. Dvs. pengene er tjent hjem i løbet af ca. 2 år.  

 

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil umiddelbart anbefale dig en SME server sat op sammen med en VPN firewall(hvis du ikke har sådan een). Den kan være mail- og filserver på samme tid. Så er det faktisk kun hardwaren der koster. En billig, lille mærkevareserver kan skaffes for under 10K incl.  Ekstern tapestation. Stabiliteten er uovertruffen og administrationen ganske nem.

Så skal du blot finde en der kan sætte den op for dig, selv er jeg på Djursland, så det er ikke lige om hjørnet. 

 

/tony 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Prøv lige at snakke med itrelation.dk i Herning, det kan være de kan komme op med en fair løsning, da de har en del "små" virksomheder 

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)