Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

”Herrergud, en stavefejl eller to gør vel ikke noget, budskabet kommer vel ud aligevel?”

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

”Herrergud, en stavefejl eller to gør vel ikke noget, budskabet kommer vel ud aligevel?” - sloagan fra Pikaboo

 

Optimering og analyse af tekstmateriale!

PIKABOO: nystartet korrekturvirksomhed som tilbyder kvalitetsmæssige services inden for alt tekstarbejde.

Vores kernekompetence er korrekturlæsning af alt tekstmateriale, såsom pressemeddelelser, hjemmesider, brochurer osv. Yderligere tilbyder vi en gennemgående tekstanalyse, hvor ordstilling og tegnsætning, samt en optimering af tekstbudskabet til en given målgruppe og kunde, får en rigtig kærlig hånd.

Alt dette tilbydes nu til en introduktionspris på 195,- pr. side, dog max. 1000,- for X antal sider.

Kontakt venligst

Chris – Pikaboo korrektur//+45 21 94 75 26//på Amino: Pikaboo

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede at styre mig selv og undlade at komme med kække kommentarer, men forgæves: Du har en slåfejl i din overskrift. Smile

Hvis det er et forsøg på at vække opmærksomhed, faldt jeg i med begge ben, men ellers er det lidt ærgerligt.

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha god humor Smile

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Jeg prøvede at styre mig selv og undlade at komme med kække kommentarer, men forgæves: Du har en slåfejl i din overskrift

 

Jeg "styrede mig". Jeg måtte spørge min sidemand hva´ dælen den tekst/annonce gik ud på og jeg er stadig ikke helt sikker på jeg fatter en skid.

 

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Som der står i annoncen tilbyder vi at læse korrektur og tekstanalysere diverse tekstmateriel, såsom pressemeddelser osv.

He he, og min slåfejl er helt bevidst, tænkte at den ville fange, og ganske rigtigt, den fanger! he he

Men I kontakter altså bare mig hvis I skal have gået noget tekst igennem, ovenstående er et glimrende eksempel

på hvor vigtigt det er med korrekte tekster - specielt i erhvervsøjemed!

Chris - Pikaboo

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pikaboo

Send mig dit CV og nogle eksempler på dine tekster.
Jeg har af og til brug for en underleverandør. Men det forudsætter altså, at tingene er korrekte.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)