Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til videoer

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg står og skal lave nogle undervisningsvideo'er og søger et godt software til dette. Hvis du ligge inde med et link til et godt program du har god erfaring med, vil jeg blive glad.

 

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nok nød til at fortælle lidt mere om, hvad det er for en type undervisningsvideoer. Er det undervisning i noget der foregår på en computer - altså i noget software - eller er det blot et videoredigeringsprogram du leder efter?

Jeg vil anbefale dig at kigge nærmere på Adobes programmer - her er du nok mest interesseret i Adobe Captivate og Adobe Premiere Pro. Du finder beskrivelser og eksempler på Adobes hjemmeside.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes sir du har ret.

Jeg skal kunne lave en præsentation som fx. powerpoint med billeder og tekster der komme i en rækkefølge, hertil skal jeg selvfølgelig kunne ligge stemme ind over.

Så skal jeg opså kunne optage mens jeg arbejder i et program. Dette kunne fx. være 3D programmet SketchUp eller autoCad, altså jeg fremviser forskellige modeller mens jeg forklarer. hvad der sker. Efterfølgende skal jeg på disse video klip også kunne smide nogle tekster ind over.

Håber det er nok :)

Og vil kikke nærmere på adobes programmer.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ja, undervisninger foregår på PC, hvor bruger kan downloade disse undervisnings film, eller bare få afgang via nettet.

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg foreslå Adobe Captivate - det er også relativt nemt at gå til. http://www.adobe.com/products/captivate/

Inde på Adobes hjemmeside, kan du også finde en FREE TRIAL som er fuldt fungererne i 30 dage...

Held og lykke med det!

Mvh
Jonas Henriksen
Valeo.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Jonas, lige hvad jeg søgte!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, nej pt tager jeg 30 dages trial, så må jeg se hvad der er bedst inden jeg bruger pengene.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke anbefale Adobe til det, men derimod Camtasia! Men for at ende med et godt resultat skal der også lidt andet udstyr til - specielt lydsiden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Har jo set dine video'er kan du dele hvad du bruger? Til lyd og billeder?

Jeg gider simpelthen ikke spilde tiden med elendige optagelse og lige så dårlig lyd!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)