Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS systemudvikling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu har jeg i et par dage (ikke non-stop) forsøgt at finde frem til et firma som beskæftiger sig med udvikling af sms systemer. Der findes et hav af udbydere af allerede færdige systemer - mest firma-til-kunde orienterede. Mit "lille" projekt vil som udgangspunkt vende den lidt om og sørge for kommunikationen kunde-til-firma. Der er altså her tale om en helt ny ide, som jeg ikke har kunnet finde andre steder. Jeg taler ikke om en sms-service, hvor du som kunde kan betale eller skrive til et firma via sms. Det er desværre en anelse mere kompliceret. Nu vil jeg jo nødig gå for meget i dybden blandt så mange andre iværksættere, men det korte af det lange er altså, at jeg godt kunne tænke mig at komme i kontakt med en kompetent programmør/udvikler (firma eller privatperson). Gerne hurtigst muligt - så hvis I vil henvise til nogle eller kender nogen, så ville det være en stor hjælp.

På forhånd tak!

 

Venlig hilsen

Rolf Djernæs

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte Søren Fransen eller Simon Hansen imorgen, hos Mentor-IT
www.mentor-it.dk 70 122 123

Vi har en SMS server, hvor vi kan sagtens kan programmere scripts optil. Send mig evt. en mail på seh@mentor-it.dk så kan vi snakke lidt mere om det er noget vi kan løse.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er en løsning på 4 cifret nummer så vil jeg tage kontakt til en af dem som du selv har fundet. Som har færdige løsninger.

Jeg har arbejdet med responsfabrikken som er en af de største inden for dette område

Men hvis det er 8 cifter nummer så er det mere om hvilken kapicitet som du forventer så findes der løsninger til dette.

Har selv arbejdet med SMS da jeg arbejde i Mobilix og Orange

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de hurtige svar!

 

Venlig hilsen

Rolf Djernæs

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rolf.

Du må meget gerne sende mig en nærmere beskrivelse til js@mobilemarketing.dk - så vil jeg meget gerne se om jeg kan finde frem til en god løsning til dig.

Vi sælger både vores fantastisk platform med færdigudviklede moduler, men har også en API tilgængelig, hvor i selv kan udvikle en helt unik løsning til jeres eget behov. Hvis i ikke selv har tekniske gutter tilknyttet jeres virksomhed, kan vi snildt også hjælpe med dette.

Ser meget frem til at høre fra dig. 

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)