Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direkte kopi af website tekst ?!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht at finde ud af hvor siden er hosted, kan man bruge flagfox - https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5791 det viser et lille flag og finder alle oplysnigner om hvor det er hostet.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg gerne lige sige tak til Kristoffer for hurtig hjælp. Faktisk har din hjælp været SÅ forbandet vigtig, at jeg er nødt til at komme med denne helt uvirkelige update!

Jeg er stadig nødt, til at holde visse ting fortrolige, men jeg sidder næsten med sommerfugle i maven, fordi det her et en action packed sag.


Som I ved, så havde jeg en kunde som henvendte sig, da de havde opdaget at et udenlandsk website solgte NØJAGTIG det samme produkt og med NØJAGTIG den samme tekst. Dvs., min kunde mistede faktisk kunder på dette her scam.

Vi har så korresponderet frem og tilbage med et udenlandsk advokatfirma, som jeg har fortalt, og de ville lave et "trusselsbrev" og få lukket websitet ned. Et såkaldt "Take down letter".

De havde dog behov for ISP osv., før de kunne fortsætte.

Takket være Kristoffer herindefra, så fik jeg oplyst hvad ISP var og hvad disse oplysninger indeholdte.

Nu kommer det skøre fif ..... det viser sig så, at hvis man blot Googler navnet, på ham som ejer domænt og dét bagvedliggende firma (Han har oprettet et firma under ét navn, og har så åbnet et website under et andet navn) og det viser sig sgu, at manden er tidligere dømt for ret store pharmaceutiske tyverier og har yderligere domme bag sig for væsentlige tyverier og falske identiteter i diverse banker.  Disse oplysninger skyldes, at der ganske enkelt er skrevet artikler om ham!

Fyren er derudover 23 år, som det fremgår af de ting jeg kan læse mig frem til.

Er der nogen herinde som skal ha' et glas? Fordi jeg tør godt poppe champagnen og fejre, at denne idiot NEMT kan pilles ned i en evt. retsag og take-down!

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må alt andet lige vise sig at være en fordel for din kunde, Nicosia. Dejligt og fortjent efter alt det bøvl. 23 år og allerede dokumenteret så skidt online er jo helt horribelt.

At du efterhånden må kunne skrive et spændingsmættet pitch til en online-inspireret kriminalfilm,  er så dit inspirationsmæssige udbytte af sagen;-)

Held og lykke med at få lukket sagen fornuftigt.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg håber at Kristoffer kommer tilbage i tråden igen - han bør også lige Google navne og vil kunne bekræfte, at man blot sidder hovedrystende tilbage.

Syns sagen tog en absurd, men spændende drejning. Desværre er klokken lige nu omkring 20 dernede af, så jeg kan ikke komme i kontakt med de implicerede, men jeg har fået sendt en mail til dem med links osv., så de selv kan se hvad vi har fat i.

Jeg vil selvfølgelig opdatere tråden herinde.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :)

Du er 100% korrekt, og jeg sad faktisk og overvejede om jeg skulle linke det til dig eller ej da jeg skrev mailen. Men jeg valgte at holde mig til fakta.
Som jeg skrev til dig er et af mine størst Markeder det land som han selv bor i, så hvis du har brug for lokale detektiver eller advokater, så siger du bare til.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vi kørt i stilling!

Pris for Take-Down-Letter er 650 $ AUD hos www.MalleSons.com

Da jeg IKKE aner hvad sådan noget her normalt koster, slynger jeg lige hurtigt en sag ud her på Amino - er der nogen som kan slå den pris?

Hvis det er lidt lala/usikkert, så betaler jeg naturligvis gerne MalleSons som har ydet rigtig god service, men da de alligevel fortæller mig, at chancen for at et Take-Down Letter vil få endegyldig betydning i denne sammenhænge er meget lille, vil vi ikke smide flere penge efter det end højst nødvendigt. De sagde også, at brevet er 100% standardiseret.

Så medmindre der er en super god grund ( Ja? ) så får MalleSons denne lille deal her?

Hører gerne fra relevante personer inden torsdag d. 30 oktober :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)