Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med PAYPAL??

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal huske at mange af dem der kommer fra Amino, kan du ikke spore.
Mere end 100 mennesker abonnerer på mine mails og de vil typisk bare klikke på linket i den mail de får og det ser så ikke ud som om de kommer fra Amino. Dertil er der også rigtigt mange der abonnerer på specifikke emner og de får mails som du heller ikke kan spore. Så du kan nemt for mange hundrede besøgende fra Amino, som du ikke kan spore.

Dbh Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Du skal huske at mange af dem der kommer fra Amino, kan du ikke spore.
Mere end 100 mennesker abonnerer på mine mails og de vil typisk bare klikke på linket i den mail de får og det ser så ikke ud som om de kommer fra Amino. Dertil er der også rigtigt mange der abonnerer på specifikke emner og de får mails som du heller ikke kan spore. Så du kan nemt for mange hundrede besøgende fra Amino, som du ikke kan spore.

Dbh Martin

OK...det var jeg så ikke klar over...

Jeg kan via statistikken kun se dem, som kommer fra nogle af trådene her...

 

 

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ByensBedsteBabysitter.dk benyttes kun PayPal i øjeblikket. Omsætningen svarer nogenlunde til det niveau der var tidligere, hvor jeg kun tilbød kunderne Dankortbetaling.

Jeg vil nu prøve om det vil betyde noget for omsætningen at lade besøgende vælge mellem dankort eller paypal og skilte lidt med dankortet.
Om ikke andet kan jeg tilbagemelde om det har betydning for min forretning. En fordobling - eller bar 20 % - ville da være dejligt.

Paypal har fungeret fuldt ud tilfredsstillinde og de har efterhånden fået oversat en del til dansk (det er kommet efter eBay´s køb af DBA.dk)
Kunne man mon forestille sig, at de i løbet af de næste par år sniger sig ind og napper så meget af markedet at vi kan benytte dankort via PayPal?

Paypal må vel være en klar fordel for virksomheder som ønsker at sælge til markeder der er større end vores eget. Når ByensBedsteBabysitter.dk skal sælges i USA, DE eller GB ville jeg nok nøjes med Paypal indtil jeg kan sætte mig ind i de enkelte nationaliteters betalingsløsninger.

Mvh

Carsten O.


 

 


 

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er en no-brainer løsning, hvis man skal i gang nu og her for ingen midler. De indgyder troværdighed hos kunderne, de når ud til hele verden, og det koster hverken tid eller penge at komme i gang.

Paypal er dog en dyr betalingsløsning, hvis omsætningen bliver meget høj. Så hvis forretningen vokser sig stor, bør du lave en aftale med din bank og få din egen merchant account.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrickb!

Hvad er en no-brainer løsning?

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Patrickb!

Hvad er en no-brainer løsning?

Paypal - At vælge Paypal er en no-brainer, det vil sige en oplagt løsning!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

O.K. Tak...så lærte jeg det!*S*

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)