Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

site med illustratorer/tegnere?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Må lige høre alle i erfarne rotter om der dog ikke findes en online database/et site med danske illustratorer (med præsentation af hvad de tilbyder/eksempler). Jeg skal have lavet et enkelt billede (formentligt vektorgrafik) til en julekalender på ShoppingMamma.dk og det eneste jeg lige kan finde hvis jeg googler sådan en side (den må da findes!?) er tegnebordet.dk - som jo må siges at være for "alle", og jeg har simpelthen ikke tålmodighed til at bladre gennem 47 profiler med 16-årige Mettes hestebilleder før jeg (måske) kommer til en som kan nogenlunde det jeg søger.

Alternativt (hvis den side jeg efterlyser mod forventning ikke skulle findes) er der så nogen som kan anbefale en illustrator til et vektorgrafikbillede? Det er jo ikke en kæmpe opgave og økonomien er jo også som den nu engang er på mange små sites, så det nytter ikke med et stort forkromet reklamebureau...

På forhånd tak

Sus (som ikke har været på amino længe og helt havde glemt hvor dejlig en tidsrøver det er at være herinde - Det er ikke mange steder det kan tage 1½ time at stille et enkelt spørgsmål :-)

 

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle gange brugt www.eksperten.dk hvis det er den slags små opgaver, for det er som du selv siger meget svært at finde seriøse folk til den slags små opgaver

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek Tegnebordet's Freelanceliste :-)

Der er flere af dem der behersker vector til fingerspidserne, og er virkelig dygtige.

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers kontakt Tegnebordet de kender mange af deres tegner godt og hans kone er også en god tegner.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres respons... havde helt overset at tegnebordet havde en mere "seriøs" afdeling - Super!

 

 

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ja - det sker desværre tit efter designet på "tegnebordet"  er ændret. mange overser freelance siderne.

Ærgeligt da der faktisk er rigtigt mange gode illustratorer derinde.

jeg er freelancer. ( men efter det nye design får jeg ikke længere kunder fra den side - tror de overser reklamen). Tidligere fik jeg en del derfra.

www.lykkebianca.dk

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt klart ogsaa anbefale Tegnebordet.dk Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)