Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesidesoftware - råd søges til et NEMT program

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ANDERS

Tak for dit svar - og ja, jeg har faktisk luret lidt på one.com´s webcreator. Mit problem er bare, at jeg sjældent har længere tid ad gangen til at rode med hjemmesiden. Men nu vil jeg overveje at se på det, næste gang jeg har lidt luft mellem opgaverne.

Fortsat god solskinsdag til dig fra LENA Cool

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen grund til alarm, forsæt du bare med frontpage - og du kan også sagens stadig uploade via frontpage.

Frontpage extension er nogle tillægsmoduler som f.eks. kontaktformular, gæstebog, counter m.v.

/ Daniel

Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DANIEL

Det var dagens bedste ord, for jeg er virkelig bekymret, da min virksomhed er internetbaseret. Ingen hjemmeside = ingen kunder.

Du beskriver extensions som kontaktformular, gæstebog, counter m.v., og disse funktioner bruger jeg ikke. Dem har jeg andre steder, f.eks. hos Newbie.dk.

Så jeg håber du har ret - og fortsat god dag til dig fra LENA Smile

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lena

Jeg vil give dig et godt råd - og det er da muligt at nogle er en smule uenige med mig , men det jeg siger er med baggrund i flere års erfaring med cms udvikling.

1. få dit et godt og enkelt cms system - IKKE hos one.com. min erfaring er at deres webservere ikke er stærke nok til cms systemer da de fleste og kræver database server.

2. Få en til at lave dit cms udfra det layout du ønsker og hvad du har af materiale som kan anvendes.

3. Du kan stadig anvende frontpage til at lave din html formattering og lægge ind i cms systemet og tilføje billeder m.m - dvs at du helt selv har styr på indhold af din hjemmeside.

 

Jeg kan tilbyde dig en løsning på ovenstående koncept - hvis det har interesse kan du skrive til mig via www.serverservice.dk

 

MVH Dennis

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DENNIS

Mange tak for dit svar og dine råd. Jeg har jo hørt det før, det med CMS, men da jeg intet ved om det, skræmmer det mig, fordi jeg sjældent har tid til at "lege" med hjemmesiden. Men da min virksomhed er internetbaseret, er hjemmesiden simpelt hen livsnerven - ingen hjemmeside = ingen kunder.

Men du siger, at jeg vil kunne fortsætte med at benytte FrontPage, og det er jo fint nok. Men jeg må sige, at jeg ikke er indstillet på at skifte fra one.com, da jeg ikke ønsker at skifte navn på min hjemmeside. Så hvis et CMS-system ikke kan køre hos one.com, må der findes et andet, som kan, f.eks. det de har, Ilosoft Web Page Composer. Det er dog uendeligt langsomt at arbejde med, fordi det ligger på serveren.

Jeg jeg gå i tænkeboks (ikke alt for længe), og jeg vil gemme dine oplysninger og vil evt. vende tilbage, når jeg har besluttet mig for, hvad jeg vil gøre.

Fortsat god dag til dig fra LENA Smile

Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ANDERS

Tak for dit svar - og ja, jeg har arbejdet lidt med Ilosoft Web Creator, og ja, det er vældig nemt at bruge. Det har blot én hage: det er drææææbende laaaangsomt, selvfølgelig fordi det ligger på serveren. Hvis der fandtes noget tilsvarende software, jeg kunne købe, så var det alle tiders. Men et sådan har jeg indtil videre ikke kunnet få øje på.

Der er også en anden hage ved Ilosoft: man kan ikke lægge musik på sine sider. Jeg har nemlig også en privat hjemmeside, hvor jeg har en del musik, fordi jeg supporterer en ung engelsk musiker. Jeg har faktisk en hel sektion med hans musik.

Men altså, det kan være, jeg skal øvre mig noget mere med Ilosoft og så væbne mig med tålmodighed. Jeg har jo trods alt alle mine sider, som jeg så kan arbejdere videre med i det program. Men det med musikken, det er et must. Du skulle vel ikke kende til et script eller lignende, jeg kunne benytte på mine musiksider??

Fortsat god dag til dig fra LENA Smile

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - der er lige en ting du skal vide så

Hvis jeg overtager din hjemmeside og bygger den i et CMS system sørger jeg samtidig for at flytte din hjemmeside adresse til min webserver som ligger ved en af de største udbydere og på meget stabile servere.

Du kan derefter selv lægge indhold ind i form af tekst og billeder og behøver ikke bruge frontpage - dog er muligheden der vhis du skulle få lyst.

Jeg vil gerne give dig et tilbud på et antal indholssider med i prisen  som jeg sætter op for dig første gang f.x 8 stk - så det ser godt ud -

Du får en simpel brugermanual så du selv kan ændre og opdatere siden.

 

MVH Dennis

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DENNIS

Tak for svar. Jeg vil gerne skrive til dig uden for dette forum, så send mig lige en email på post@boylenvikar.dk så jeg kan få din emailadresse. Så melder jeg tilbage.

Fortsat god aften fra LENA Smile

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du flytter fra one.com til en anden udbyder som understøtter FrontPage flytter du jo domænet og du skal derfor ikke skifte navn på din hjemmeside.

Men ellers er de andre mange gode forslag om programmer en mulighed men så skal man sætte sig ind i et nyt program.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

it-dk:

Hvis du flytter fra one.com til en anden udbyder som understøtter FrontPage flytter du jo domænet og du skal derfor ikke skifte navn på din hjemmeside.

Men ellers er de andre mange gode forslag om programmer en mulighed men så skal man sætte sig ind i et nyt program.

 

Hej alle !

Jeg har lavet en demoside på et af mine cms systemer - her kan man prøve at bruge systemet og indsætte tekst og billeder på en indsholdsside - og oprette nye indholdssider m.m.

ALLLE herinde må gerne prøve på adressen viovertres.dk

Når I er logget på kan i bare skrive og indsætte fotos som I har lyst på Demosiden - siden skulle vise tilbud til dem over 60 så hvis I skulle finde et godt tilbud på nettet må I gerne lægge det ind på en side eller på demosiden - jeg har backup af siden

Manual er her http://viovertres.dk/CMSimpleManual.pdf

login:

navn=stefbj
kode=stefbjryp1

 

MVH DennisSmile

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)