Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesidesoftware - råd søges til et NEMT program

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

"If it aint broken - dont fix it."

 

Jeg kan ikke forstå hvis man kan bruge frontpage og lave en side som hendes, hvorfor man så skulle skifte til dit system? Det virker ikke mere brugervenligt og tilmeld sætter det større krav til webserveren = yderligere omkostninger. Selvfølgelig ville hun få nogle andre fordele i at hun måske ville få et mere prof. design og forhåbentlig noget søgeoptimering.

Jeg har sagt det før i denne her debat, hun kan sagens fortsætte med at bruge frontpage, da det hun benytter udelukkende er htmldelen i frontpage. Hun kan selvfølgelig godt på sigt vælge en cms løsning, det kan have nogle andre fordele, men en billigere løsning end det hun har nu ( som virker! )

Jeg tror på at man på sigt får mere ud af at lytte til kunderne, rådgive dem - også selvom det ikke giver en ordre her og nu. Tilgengæld så husker hun dig når hun skal bruge noget andet eller kender en der skal have lavet noget.

 

 

Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DANIEL

Tak for dit indlæg - og god weekend når du når dertil - hende LENA Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

diness:

"If it aint broken - dont fix it."

 

Jeg kan ikke forstå hvis man kan bruge frontpage og lave en side som hendes, hvorfor man så skulle skifte til dit system? Det virker ikke mere brugervenligt og tilmeld sætter det større krav til webserveren = yderligere omkostninger. Selvfølgelig ville hun få nogle andre fordele i at hun måske ville få et mere prof. design og forhåbentlig noget søgeoptimering.

Jeg har sagt det før i denne her debat, hun kan sagens fortsætte med at bruge frontpage, da det hun benytter udelukkende er htmldelen i frontpage. Hun kan selvfølgelig godt på sigt vælge en cms løsning, det kan have nogle andre fordele, men en billigere løsning end det hun har nu ( som virker! )

Jeg tror på at man på sigt får mere ud af at lytte til kunderne, rådgive dem - også selvom det ikke giver en ordre her og nu. Tilgengæld så husker hun dig når hun skal bruge noget andet eller kender en der skal have lavet noget.

Enig!
Lena, hvis du er glad for Frontpage og det virker for dig, så bliv der. Så kan du altid, hvis du en dag skal have lavet radikalt om i dit design eller funktionerne, begynde at tænke på CMS / andre redigeringsværktøjer.

Ud fra det du skriver i denne tråd, så er det alligevel min skyndsomme vurdering, at du ved et skift, får behov for lidt undervisning... og det får man sjældent for opsætningsprisen på et helt billigt cms.

Go weekend :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NICOLAI

Ja, jeg klapper lige hesten. Nu ved jeg mere, end jeg vidste før jeg lagde mit indlæg herud, og det er rigtig godt. Og så er det jo altså heller ikke i morgen, at one.com ophører med at understøtte FrontPage.

Også god weekend til dig fra LENA Smile

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

diness:

"If it aint broken - dont fix it."

 

Jeg kan ikke forstå hvis man kan bruge frontpage og lave en side som hendes, hvorfor man så skulle skifte til dit system? Det virker ikke mere brugervenligt og tilmeld sætter det større krav til webserveren = yderligere omkostninger. Selvfølgelig ville hun få nogle andre fordele i at hun måske ville få et mere prof. design og forhåbentlig noget søgeoptimering.

Jeg har sagt det før i denne her debat, hun kan sagens fortsætte med at bruge frontpage, da det hun benytter udelukkende er htmldelen i frontpage. Hun kan selvfølgelig godt på sigt vælge en cms løsning, det kan have nogle andre fordele, men en billigere løsning end det hun har nu ( som virker! )

Jeg tror på at man på sigt får mere ud af at lytte til kunderne, rådgive dem - også selvom det ikke giver en ordre her og nu. Tilgengæld så husker hun dig når hun skal bruge noget andet eller kender en der skal have lavet noget.

 

Der er altså mange problemer med frontpage og det tager tid at lave en flad html side med gode funktioner - jeg startede selv med tilsvarende for år tilbage men er nu konverteret til CMS fordi det er langt mere tidsbesparende i længden.
Hvis man anvender Frontpage giver det en meget begrænset mulighed for funktioner på hjemmeside -desuden er det et kæmpe arbejde at skulle holde layout i et stilrent design på alle sider.

CMS virker som en skabelon og har uanende muligheder af funktioner som kan konfigureres -
Når CMS er klar er layout indbygget - man kan vælge dynamiske funktioner i form af nyhedsmoduler eller newsfeeds - lave forum m.m
Nu er det bare at lægge sit indhold i i form af billeder og tekst på indholdssiderne.

På den måde behøver hverken udvikler eller kunde være afhængig af frontpage eller dreamweaver - dog er muligheden der stadig for at indsætte sin egen html kode på siderne.

Man skal jo som forretnings drivende se på hvor man kan spare tid - og her er cms en klar vinder efter min mening , men I kan selv regne på hvor mange timer I anvender til html og så x timeløn. Det kan sagtens svare sig at konvertere til cms efter min mening.

Det er ikke bare for at forsvare min egen business ,men jeg er helt klart konverteret til cms og skal ikke lave flere html sider i min tid.

 

MVH Dennis

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)