Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfører du service opgaver for folk, vvs eller.... Hjælp mig!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har kigget lidt på mamuts service suite pakke, skulle være genial til organisering af montører, planlægning, lager osv. jeg ville derfor høre om der er nogle der har erfaring med at organisere service ude i byen vilkårligt. 

så hvis der er nogle som har erfaring med at organisere/automatisere ordre, kommunikation mellem lager montører osv.. så vil jeg rigtig gerne høre om jeres erfaring med mamut servicesuite eller andre programmer som kan det samme

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

gad vide om der findes andre tråde som ikke modtager svar?? hmm det har jeg ikke stødt på før!!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

Jeg er Mamut Partner, hvis du har nogle spørgsmål om Mamut ServiceSuite, er du velkommen, til at kontakte mig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)