Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en omfattende hjemmeside

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har fået en supergod idé, som gør at jeg lige nu er i gang med at undersøge om jeg for alvor skal kaste mig ud i det og realisere den gode idé. Idéen sender mig ud i en verden jeg endnu ikke har beskæftiget mig særligt meget med, nemlig webbaseret virksomhed.

Derfor vil jeg nu førhører mig hos alle jer der er fagkyndige i denne branchen. Mit spørgsmål går på:

Hvad koster en omfattende hjemmeside med ca. 100-150 sider og links til op mod 5.000 andre hjemmesider? Hjemmesiden skal være professionelt sat op og signalere kvalitet. Det skal være en hjemmeside hvor jeg selv kan oplæres i at tilføje sider ud fra en skabelon, da der hjemmesiden gradvist skal udbygges.

Desuden vil jeg gerne vide hvad man skal være opmærksom på i forbindelse med oprettelse af en hjemmeside hvorfra der skal handles?

Håber på nogle gode indspark!!

Mvh

Jannik

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige, at du først og fremmest skal lave et overblik hvilke funktioner din hjemmeside skal have, om nogen. Dvs. skal der være nyhedsbrevsudsendelse, skal man kunne bestille informationer igennem en formular etc.

Hvis det bare er en hjemmeside med 1 gennemgående design, uden nogen funktioner kan det gøres billigt, jo mere kompliceret, jo mere tid tager det at lave for en leverandør, jo dyrere bliver det.

Catillo, Web der virker!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bedste bud er at du skal forvente at lande lige omkring 50.000kr plus moms for en side af den kaliber hvis du er lidt heldig med at finde en god og billig leverandør :)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Mit bedste bud er at du skal forvente at lande lige omkring 50.000kr plus moms for en side af den kaliber hvis du er lidt heldig med at finde en god og billig leverandør :)

Mikkel tager naturligvis forbehold for, hvis der skulle ønskes forskellige funktionaliteter som ikke er nævnt her, at så kan prisen stige ganske ganske radikalt Cool

Jeg tror du skal sætte dig ned og lave en egentlig kravsspecifikation. Du kan finde en udemærket guide her www.mc-solutions.dk/kravspecifikation

Mvh Peder

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver et oplæg til hvad der skal være på hjemmesiden, laver jeg gerne et tilbud til dig.

Med venlig hilsen

Martin Timm
Web Konsulent

Argumenta

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Et færdigt oplæg med dine krav og forventninger - så vil jeg da også gerne byde ind på opgaven.

Du er også velkommen til at kontakte mig her i idefasen hvis du mangler lidt sparing på projektet.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jannik

Jeg sender lige en pm

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er naturligvis komplet umuligt at lave en pris ud fra dine oplysninger:

Så den der siger 2.000,- kan være lige så tæt på, som den der siger 50.000,-

Når du skriver: " 100-150 sider og links til op mod 5.000 andre hjemmesider?" så tænker jeg straks noget databaseopbygget katalog,
og det er i realiteten ikke mange sider man reelt laver, det er mere noget funktionelt.

Men du skal lave en form for forretningplan for dig selv, om hvad siden går ud på, hvordan du får fat i kunder, og leverandører,
hvordan dine konkurrenter gør og hvordan du vil levere osv.

Når du så har lavet den, og rettet den til nogle gange, så er du ved at være klar til at få lavet din hjemmeside, da du på det tidspunkt
også ved så meget om din forretning at du er i stand til at formidle hvordan du ønsker din hjemmeside skal fungere og være opbygget.

Hvis du derimod blot springer ud i det, så kommer du til at betale for en masse arbejdstimer, som du alligevel ikke kan bruge til noget bagefter,
fordi dit projekt ikke var defineret fra starten.

Og til den tid kan det faktisk være at din "superide" måske ikke er så super længere, fordi du har brugt en masse tid til at veje for og imod,
og du derfor vælger at lægge den på hylden indtil den kan udvikles yderligere.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Amager
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i meget af det cpu-fan skriver. Ham der siger 400.000 kan være lige så tæt på ham der siger 800,- ud fra dine oplysninger. Man er nødt til at være mere specifik omkring hvad der kræves. Til gengæld har jeg været i værksætter i flere år og er også ude og holde foredrag om iværksætteri da jeg netop har haft succes med at starte noget op og sælge det videre. Min erfaring er, at man skal passe på man ikke hænger for længe i alt for langhårede forretningsplaner. Nr. 1 man ser flere problemer end muligheder og mister gejsten. Nr. 2 Man bruger for meget tid på at skrive om forretningsideen i stedet for realisere den. Dyrebar tid. Men ingen kan argumentere imod at man skal tænke sig grundigt om. Men når det så er sagt, er jeg partner i en dansk IT-virksomhed i Bangladesh, hvor danske Matias Funder Hansen er bosat og siddende som projektleder. Vi vil gerne give dig et tilbud. Og det jeg kan love dig er, at vi kan gøre det til langt under den halve pris uanset hvem der giver der tilbud her i Danmark. Hvis du sågar har danske virksomheder som outsourcer til Indien, Pakistan eller Rusland, kan vi stadig slå dem på prisen. Det unikke er nemlig at Matias er bosat i et land hvor lønniveauet er lavere end de øvrige lande, men hvor kvaliteten er helt i top, da Matias jo netop sikre at alt er i top. Alle har master- eller bachelorgrad i ncomputerscience - men der kan lægges endnu flere arbejdstimer i hjemmesiden uden at det bliver dyrere. Vi har både grafikere, animatore, programmører og 3D-folk som sikrer alle de kompetencer der kræves for en gennemarbejdet, brugervenlig og indbydende hjemmeside. Vi vil gerne give dig et uforpligtende tilbud. Kontakt mig på nk@webreaktor.net og se mere på www.webreactor.com.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du på noget i retning af BestHawaiiRentals ?

(linket er lagt til under-underside, så du kan se menu-strukturen - bemærk den tydelige markering af, hvor du er)

Hjemmesiden er bygget i vores SEO-CMS.

Mvh,

Christian

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)