Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent søges til provokerende opfindelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i mange år være irreteret over de bilister, der kører lige oppe i røven på en. Udover at det er ulovligt er det også utroligt stressende og med til at skabe mange farlige situationer og uheld.

Jeg har derfor mange gange tænkt over, hvad man mon kunne gøre ved det. Jeg har i årenes løb tænkt på mange forskellige praktiske løsninger, men fælles for dem alle har været, at de kunne risikere at skade andre, eller miljøet - og det er jo ikke meningen (synes jeg i hvert fald).

Men så pludselig, for et stykke tid siden, fik jeg ideen til en meget simpel indretning, som jeg tror vil bremse de fleste af de idiotiske bilister, der ikke kan finde ud af at holde afstand - uden at det skader andre eller miljøet.

Hvis ideen skal blive til virkelighed kræver det dog, at jeg kan finde en producent, der har lyst til at udvikle ideen helt færdig, producere og sælge den. Det har jeg ganske enkelt hverken tiden eller den nødvendige erfaring eller viden til.

Selve ideen er meget enkel - det er derfor den er så god, og jeg vil tro den kan produceres meget billigt. Jeg har ikke set noget lignende på markedet før - hverken i Danmark eller andre steder.

Der er ingen tvivl om at dette produkt vil skabe debat! Mange vil elske den, og andre vil hade den. Alle vil have en holding. Det er en provokerende lille dims. Så provokerende og så nyskabende at jeg er sikker på, at vi ved lanceringen kan få en massiv pressedækning. Pressen elsker konflikter - og dem er der i sandhed mange af i den her dims.

For den rette producent tror jeg der er rigtig gode penge at tjene. Problemet med bilister der ikke holder afstand er jo ikke bare et problem vi kender til i Danmark - jeg vil tro det i varierende omfang findes i alle lande.

Jeg er ikke interesseret i at sidde med den største andel af denne opfindelse/projekt - den skal du have, hvis du er den rette producent. Jeg vil bare gerne have en beskeden, men fair, andel af projektet - f.eks. i form af en royalty-aftale, licens eller ejerskab af den forretningsenhed der skal producere og sælge den. Jeg har ingen forventning om kontanter på bordet - dem vil jeg hellere have bliver brugt på udvikling og afsætning.

Så, hvis du er er producent (eller kender en du kan sende linket til denne debat til) så hører jeg meget gerne fra dig. Det vil nok være en fordel hvis du allerede har erfaring med biltilbehørsmarkedet, og har afsætningskanaler i det marked. Jeg vil tror at det færdige produkt vil involvere både metal, plastic (af en art) og lidt elektronik. Det bør kunne laves meget simpelt og sælges til en pris der gør, at det kan sælges som "impuls-vare".

Du kan kontakte mig her på Amino eller på mikkel@demib.com hvis du er intereseret i et samarbejde ...

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel!

Hvis jeg kender dig ret så må det være et "ekkolod" som måler afstanden bagud og ved under xx centimeter tænder dioder i en lysende fuck-you finger :)

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er såmænd meget mere effektivt end det :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Hvis det nu er en fuck-finger eller andet provokerende, så skal du lige overveje færdselslove i de forskellige lande.

Tyskerne er f.eks. ret strenge med, hvad man må overfor sine medtrafikanter.

Her er en artikel, der remser nogle af bødetyperne op. (herunder fuckfinger)

 

Ellers held og lykke med produktet. Biler, der kører for tæt, er møgbelastende og til fare for sig selv og andre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)