Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søger samarbejdspartnere/partner ev. starte kreativ virksomhed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg har tænkt mig at arbejde som freelancer samt få mit eget op at stå i løbet af næste år.

Jeg ved fra tidligere erfaring at det ikke er nemt at gøre det selv indenfor den kreative branche, derfoe søger jeg efter eventuelle samarbejdspartnere.

Jeg har en tværfaglig baggrund indenfor design & medie og interesserer mig for mange ting. Min ambition vil være at starte en virksomhed på linje med virksomheder som frogdesign og ideo (www.frogdesign.com www.ideo.com), tværfaglige, kommercielle og internationale med en for mig tiltalende virksomhedskultur.

Jeg er uddannet i både Danmark og London, har en industriel design uddannelse kompletteret med efteruddannelse indenfor corporate identity & organizational communication. Jeg har arbejdet som freelancer med både 2d og 3d opgaver, som udstillingsdesigner og retail designer samt som scenograf og producer.

Mine starke sider er indenfor konceptudvikling, design research og design management.

Jeg er pt. bosiddende på den svenske siden af Øresund, men arbejder i Helsingør, derfor vil det være en fordel hvis du/I bor på nordsjælland/kbh/malmø/helsingborg.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig/Jer

 

Hilsen,

 

Bjørn

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

 

Din ide lyder interesant. Har du en email addresse man kan maile til?

 

Mvh

Remi

 

 

Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølelig.

 

bjorn@b2design.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Kan du bruge mig til noget? Du skal være velkommen at kontakte mig, evt. via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)