Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyveri!!!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Oki tak

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Haslev
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg forstår du er sur.

 

Vil du være sikker på ikke at blive snydt, bør du kun handle i web-shop’s med e-mærket. Det er, som e-mærke butik, bl.a. ikke tilladt at hæve pengene fra kundernes transaktioner før varen er sendt fra butikken.

 

Hvis du f.eks. har betalt med dit dankort kan du bede din bank om at tilbagefører transaktionen.

 

PS: Jeg ved ikke hvor lang frist du har til at gøre dette.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
"Vil du være sikker på ikke at blive snydt, bør du kun handle i web-shop’s med e-mærket. Det er, som e-mærke butik, bl.a. ikke tilladt at hæve pengene fra kundernes transaktioner før varen er sendt fra butikken."

 

At handle i en e-mærket butik er altså INGEN garanti.

E-mærket er et bevis man køber sig til, og hvor man skriver under på at man vil følge visse retningslinier. Men det er jo ingen garanti for at man overholder dem.

Blandt webbutik ejere er der rigtig mange der mener at e-mærket er et flop og skaber falsk tryghed, og jeg er én af dem.

 

Vedr. at det ikke er tilladt at hæve pengene fra kundens konto før varen er sendt, så mener jeg faktisk at det er et krav fra PBS''s side.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/12/2006 11:38:58 AM Forfatter: Allan ''Avalance''
E-mærket er et bevis man køber sig til, og hvor man skriver under på at man vil følge visse retningslinier. Men det er jo ingen garanti for at man overholder dem.


 

Nej. det er rigtigt, men så ryger dit E-mærke.

 

Dato: 5/12/2006 11:38:58 AM Forfatter: Allan ''Avalance''
Blandt webbutik ejere er der rigtig mange der mener at e-mærket er et flop og skaber falsk tryghed, og jeg er én af dem.



 

Vil du ikke uddybe hvorfor ?

 

Dato: 5/12/2006 11:38:58 AM Forfatter: Allan ''Avalance''

Vedr. at det ikke er tilladt at hæve pengene fra kundens konto før varen er sendt, så mener jeg faktisk at det er et krav fra PBS''s side.


 

Det er helt korrekt.

Faktisk får jeg af og til spørgsmål fra folk, om jeg har fået pengene for de kan ikke se at de er trukket.

 

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Øv øv.

Jeg havdet netop lavet et langt og udførligt svar til ovenstående indlæg, men kom så til at trykke fortryd istedet for submit!!!

(hvad skal en fortryd knap også lige der) :-(

 

Jeg

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/5/2006 11:15:13 AM
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Ring til banken med de samme. De må kunne guide dig videre.



Ganske enkelt, ned i din afdeling, skriv under på at du ikke har modtaget den bestilte vare og at sælger ikke svarer på dine henvendelser.

Så skal banken tilbageføre beløbet til din konto med det samme, lad være med at spise dig af med at de jo skal bruge 3 måneder på at få pengene tilbage via pbs, det er ikke dit problem, men bankens.
Jeg havde selv turen og diskussionen med min bank for et par år siden hvor et firma havde hævet 36USD for noget som var opsagt et halvt år før, det er så vidt jeg husker, men vil ikke hænges op på det, "lov om visse betalingsmidler" du skal henvise til hvis der bliver ballade.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)