Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site - søger en der kan lave det

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger følgende:

Et site med login.

Virksomheder skal kunne loggeind, og oprette forskellige ting.
Kunder skal kunne loggeind og booke de ting. (vil ikke gå i detaljer her)

Man kan vel kalde det for en form for booking system. Tror umiddelbart det er let at lave, uden at vide det 100%...

Er ikke så god til at beskrive det. Men har du en ide om at det er noget du kan lave, så lad mig høre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi godt lave, jeg skal selvfølgelig have mere info for at kunne give dig et konkret tilbud.

Jeg kan kontaktes på 40 511 627 el. mmc@mc-solutions.dk

Dbh

Mikkel Christensen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil måske også gerne give et bud. Du kan kontakte mig på tlf. 26 37 79 13 eller plu(snabela)easyflow.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

-- Krellers.dk --

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

 

Du må gerne sende noget til: peter.skouhus@1902software.com 

 

Så skal jeg lave en vudering på hvad det kommer til at koste.

 

Mvh

Peter

Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hos MediaDirekt tilbyder vi i øjeblikket en GRATIS e-mærket webshop.

 

En webshop der er synlig på Google med det samme?

 

Du skal naturligvis være indstillet på at tjene penge på din webshop.

Sammen med din webshop starter du nemlig også en kampagne på Google med Google AdWords, som vi sætter op fra bunden.

 

 

Hvad er Google AdWords?

 

Google AdWords er et annonceringssystem, med mulighed for at målrette trafik til din nye webshop, samtidig med gratis branding.
Google AdWords er et fleksibelt system der løbende kan tilpasses.

 

Når der søges på Google, kommer der søgeresultater frem i en boks i toppen og i højre side.
Det er her du har mulighed for at profilere din nye webshop overfor potentielle kunder.

Der er et ubegrænset antal søgeord og annoncetekster til rådighed, så længe disse overholder Googles relevans og kvalitetskrav.

 

Og du betaler kun pr. klik.

 

Din nye webshop

 

Din nye webshop er professionelt designet efter dine ønsker.

Vi har løbende kontakt med dig under udarbejdelsen af webshoppen, for at sikre at webshoppen får det professionelle udseende som du ønsker skal være kendetegnet for din virksomhed.

 

Vi hjælper med at oprette Google Analytics, så du kan se hvor mange besøg du får på siden og hvor de kommer fra.

 

Vores Support-team står klar til at hjælpe dig, også når din nye webshop er færdig og kampagnen på Google kører.

Der er mange kombinationsmuligheder, så udfyld vores kontaktformular på http://amino.mediadirekt.dk/ så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale.

Med Venlig Hilsen

Dorte Tindahl

AdWords ansvarlig

MediaDirekt

 

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg byder også ind. Har smidt dig en mail

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan også lave sådan noget.

Hvis du sender et oplæg til mig på mt@argumenta.com, så udarbejder jeg gerne et godt tilbud til dig.

Med venlig hilsen

Martin Timm
Argumenta

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mediadirekte og alle

Blot til info, at siden jeg sidst skrev om Mediadirekt i februar måned, har jeg nu via advokat haft Mediadirekt igennem Fogedretten. Mediadirekt har nu betalt det som de skylder, godt nok fik jeg kun kr. 1.700,- ud af det, men det var jo ikke for pengene skyld.

Til Mediadirekt, jeg kan ikke forstå at I snyder jeres kunder, og eller ikke lever op til de aftaler der er indgået.

Held og lykke til Mediadirekt, det er nok ikke sidste gang vi høre, læser dårlig omtale om Jer.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående mediadirekt kan jeg da også oplyse at vi har moret os gevaldigt over at de har valgt at planke vores tidligere produktnavn "eBrev" til deres nyhedsbrevs"løsning".

Ikke bare tog vi dem i at planke navn og logoform, de stjal også vores salgs-tekster, og vores prisstruktur/liste. Efter at have forsøgt at kontakte dem flere gange kunne vi så stille og roligt følge med i at de lettere ynkeligt forsøgte at ændre teksterne med enkelte ord og vendinger og derefter vendte tilbage til os med et "det da i hvert tilfælde ikke var de samme tekster og at logoet er da slet ikke det samme".

De var flinke nok inden da, til at ændre skrivemåden "eBrev" til "ebrev" i mellemtiden, men glemte bare liiige at gøre det på deres everskrift på forsiden osv. Som om vi ikke tog screenshots før vi henvendte os til dem. Jow jow kløgtige folk er de skam. De fortjener næsten en professorhat af papir. :-)

Vi har så i mellemtiden valgt at lukke eBrev navnet ned og skifte til Ubivox af andre årsager (internationalisering) så fred med det. Vi vil hellere bruge vores kræfter på at udvikle nye fuktioner til vores kunder end på at jagte kopister. Man siger jo kopiere er den reneste form for anerkendelse, så det er vi da stolte af.

Jeg vil dog gerne alligevel pointere, nu hvor jeg kan se de er begyndt at dukke op på Amino, at www.mediadirekt.dk på ingen måde har nogen forbindelse til os i relation til eBrev eller Ubivox på trods af at de smykker deres e-mail-system med lånte fjer. Bare hvis nogen skulle blive forvirret over at se "ebrev" på deres website.

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)