Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promotion-Time??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Nu er de kommet så langt ud i rækkerne at jeg også har fået mail fra dem:

Som senior reklamerådgiver hos Promotion-Time, vil jeg gerne præsentere dig for
nogle af vores kunder, som er interesserede i at reklamere på din hjemmeside
www.skrold.dk.

Er der nogle der samarbejder med dem? ikke fordi at jeg vil have reklamer på min side.

Mange hilsner

Kim

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem er vi også blevet kontaktet af. Jeg mener, at det er et amerikansk firma, der sender disse mails ud som spam.

De siger selv, at de gerne vil købe tekstlinks på ens side. Formålet er umiddelbart at få de sider, der linkes til, højere i Google, for selve sidernes indhold har ingen relevans for danske brugere, og derfor annoncering på din side ingen relevans for dem som annoncører.

Men det kan jo godt være, at der er endnu mere skumle bagtanker bag konceptet. Måske er de bare ude efter dine kreditkortoplysninger eller lignende.

Da jeg begyndte at stille kritiske spørgsmål, hørte jeg i hvert fald ikke mere fra dem!

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik mailen her til aften.....

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

http://epn.dk/teknologi2/computer/sikkerhed/article1608859.ece        Confused

Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også fået samme e-mail - her tilbyder de betaling 3 måneder forud, men jeg tror ikke, det er seriøst... Fx har jeg ikke fået svar på en længere forespørgsel....

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Til info har man nu skiftet navn til: Promo-Wise, og de har fået en ny ansat der hedder Karl Big Smile

----

Dear webmaster,

 

As a senior advertising consultant at Promo-Wise, I would like to introduce you with some of our customers that are interested in advertising on ...

 

In exchange for placing our clients' advertisement on ..., we can offer you a fixed monthly payment, which will be paid 3 months in advance.

 

Promo-Wise is currently running a special promotional campaign for the benefit of several of our high profile customers. As an established media agencies we are looking for quality advertising space to fit our clients' needs.

 

For full details please contact me at karl@promo-wise.com.

 

Sincerely yours,

Karl Smith

Senior Advertising Consultant

karl@promo-wise.com

------

Promotion Time = Promo Wise

Så spild ikke jeres tid med dem, skal til deres forsvar sige at jeg denne gang ikke gad at skrive med dem og blive 100 % bekræftet, brugte i stedet tiden på at du kan spare din tid på dem ved at skrive dette indlæg...

Mvh Rasmus

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

De giver da heller aldrig op...

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Janby:

Hej Aminoer

Jeg er blevet kontaktet af ovennævnte firma, som ønsker at købe reklameplads på én af mine sider.

Kender I firmaet?? Kan man stole på dem? Jeg kan ikke finde ret mange oplysninger om dem.

Jeg sætter stor pris på jeres svar.

Dbh Marcus

Hej

Se denne artikel: http://epn.dk/teknologi2/computer/sikkerhed/article1608859.ece

Det ligner et fupfirma.

Mvh. Ken

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)