Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg hader telefon sælgere!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

"De er nogle svin som fortjener alle de eder og forbandelser man kan finde på."

 

Det er da forøvrigt en noget ubehagelig måde at se på andre mennesker på, er det hvad du mener om alle os der bl.a. sælger vores ydelser via telefonen???

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg troede ikke du var af den ensporede slags der tror alt alt kan sælges via SEO.

Det har jeg da aldrig sagt - tværtimod. Der er mange måder at markedsføre sig på, hvoraf SEO da kun egner sig til nogle ting. Men det betyder da ikke, at man skal være så fantasiforladt, at man tror telesalg er det eneste der virker.

> Det er da forøvrigt en noget ubehagelig måde at se på andre mennesker på

Når folk bekriger mig og genere mig på den grove måde som telefonsælgere gør, så har de selv startet en slåskamp - og så må de leve med at jeg sparker igen. Hvis de lader være med at terrorisere mig med deres telefonsalg, så er jeg skam ganske flink :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Sælgeren behøver ikke forstå et nej, blot henvis til visam.dk sig pænt farvel og læg røret på (en positiv afslutning der ikke påvirker blodtrykket). Vi har ganske gode resultater og tilbage meldinger fra vores medlemmer at når diverse sælgere hører ordet visam ved de at der er lukket af og ringer ikke tilbage. Så visam virker som det telefonfilter det er, de seriøse har intet imod at tilmelde sig visam og henvende sig på skrift. Så selvom man afviser alt telefon salg ved at henvise dem til visam, går man ikke glip af det gode tilbud som man måske gerne vil benytte fra den seriøse sælger.

 

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra 8464 Galten
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kender problemet.

Jeg har tilmeldt mig reklamebeskyttelse på cvr.dk og det har fjernet 99 % af alle telefonsælgere.

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor teleselskaberne har så svært ved at differentiere sig, hvorfor er der så ikke nogen der laver en "bloker irriterende telesælger" service Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

KristianKH:

Nu hvor teleselskaberne har så svært ved at differentiere sig, hvorfor er der så ikke nogen der laver en "bloker irriterende telesælger" service Wink

Eller endnu bedre. Et RBL opslag ud fra de første XX ord personen i den anden ende af røret kommer med. Hvis han nævner ord eller firmaer der står på listen, så afbryder den automatisk samtalen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)