Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link bytte

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har de sidste par uger, fået mail fra nogle som gerne vil bytte links med min tyske side, da jeg flere steder har læst at link bytte ikke er noget værd, kan jeg ikke lige finde ud af hvad grunden er til disse henvendelser, specielt undrer det mig at de sider som har henvendt sig er en del højere ranket en mig.

Hvad kan der ligge bag dette, kan jeg få noget ud af det?

min tyske side hedder www.alleskroatien.com

På forhånd tak

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Odense C
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke svare på om linkbytte ikke er noget værd, men mon ikke de bare vil have del i dine besøgende...


Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan selvfoelgelig godt være, men da de er rankte højere en mig og har flere besøgende virker det jo lidt mærkeligt.

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

"Linkbytte har en værdi"

...Så nu har du læst mindst et sted at linkbytte har (eller kan have) værdi. Måske er tyskerne af samme mening.

Mvh Jesper

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Pagerank er næste uvæsenligt til andet end når man skal profilere sig over for andre webmaster.

Incomming links fra linkfarms er ikke noget du vil ha

Incomming links er OK

Incomming link der genere trafik er bedre

.. der er genrelt tre trin over dette punkt(med variationer), men det er ikke noget jeg gratis deler med andre end min forening

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu blev der ikke spurgt til PageRank, men til om linkbytte skaber "værdi". Værdi og PageRank er ikke en og samme ting...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

Værdi og PageRank er ikke en og samme ting...

 

Hvilket også var præcis det jeg forsøgte at forklare :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

Jesper Jørgensen:

Værdi og PageRank er ikke en og samme ting...

Hvilket også var præcis det jeg forsøgte at forklare :)

Hvad er så dit svar på Mortens spørgsmål. Har linkbytte værdi?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:

 

Hvad er så dit svar på Mortens spørgsmål. Har linkbytte værdi?

 

Hej igen jesper

Når morten siger "Ranket" i denne sammenhæng, går jeg ud fra han mener PageRank. Derfor svarede jeg hvad min erfarring og holdning er om pagerank.

Derefter forklare jeg hvordan jeg ville klassificere linkbytte, da morten er i tvivl om deres værdi - så jeg kan ikke se hvad det er du er i tvivl om

Linkbytte har altid værdi, men værdien afhænger af hvilken slags link det er og hvad det er man er ude efter; er det Trafik, SERP, PageRank eller service til sine brugere man går efter. Er det A-B, A-B-A links eller A-B-C linkbytte og så videre.

Men igen - mit svar var kun ment som en kommentar til mortens omtale af at have høj Pagerank og hvad linkbytte havde af effekt på dette.

Jeg beklager hvis mine svar nogle gange er formuleret lidt indforstået - kald mig bare "fagidiot" :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah bum, "ranket" kan både betyde at de har bedre positioner men alt efter sammenhæng også "PageRanket". Jeg kan se vi læste det forskelligt...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)