Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogforlag

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

En PM er en personlig meddelelse... Hvor det lige er, man skriver dem her i det nye Amino, kan jeg selvfølgelig ikke finde lige nu. Jeg sender dig lige en mail, så kan vi tales ved, når du er nået det længere i bogprojektet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Man kan kun skrive PM til dem, der har lukket op for det i profilen, hvilket jeg vil anbefale dig at få gjort med det samme.
Klik på Ret Profil - og få det fixet. Derefter kan PM skrives via "mere" feltet - prøv at klikke på mit, så giver det vist sig selv.

mvh Hans

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rebecca,

- Nej, jeg er ikke uddannet trykker, hvorfor spørger du om det? Og hvad har ground-up-fagudtryk med mit indlæg at gøre?


Jeg vil være ærlig og sige, at det nok nærmere er dig som lyder enormt smart og arrogant og jeg er helt forbavset over dit tonefald i din respons.
At du skal markere hvad der er fagudtryk eller ej, og at du skal slynge om dig med dine ung-rejser på 17 ½ destination er mig udvedkommende.

Jeg skrev et sagligt indlæg til dig. Hvor gammel er du ?!

Du behøver ikke ulejlige dig med at svare på mit indlæg.

Good luck and lighten up!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får man sit forlag og hvad skal der til???

Jeg har fundet en god bog jeg godt kunne tænke mi at oversætte til dansk.Kan man tjene på det???Og hvordan og hvorledes foregår det??håber der er en som vil maile mig privat herinde, en der har sit forlag.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Missd

Der er flere tråde herinde, der omhandler oprettelse af et forlag, så prøv også at søge på amino.

Du går ind på www.isbn.dk hvor du kan oprette dig som forlag. Du får en bekræftelse og tilsendt ISBN-numre til dine bøger og så er det bare at udgive. Da du gerne skulle sælge bøgerne skal du også have et cvr.nr, hvis du ikke i forvejen har et (dvs. du opretter et firma) og momsregistreres. Det er alt. Det er meget enkelt og lidt set i forhold til arbejdet med at få en bog fra ide til udgivelse/salg.

Jeg har selv et forlag og jeg har også haft nogle udenlandske bøger i kikkerten med henblik på oversættelse. Jeg regnede på det i forhold til den tid jeg skulle bruge for at sikre et ordentligt produkt og må sige, at der trods alt skal sælges en nogle bøger før det løber rundt, hvis du også skal have noget ud af det for dit arbejde. Det kan lade sig at gøre, men det skal også være en bog, der sælger. Jeg er så heldig at jeg selv kan layoute, trykke og binde ind, så udgiften er mere min tid med arbejdet og så lidt papir og omslag og andre småting. Jeg har ikke droppet at tage bøger ind til oversættelse, men jeg bruger noget mere tid på at finde de(n) rigtige bog/bøger inden jeg går i gang.

God fornøjelse.

Hilsen Jakob

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Skræmmende respons fra trådstarter.. :-s

I øvrigt er det ikke første gang jeg hører navnet Longhi. Der er adskillige italienske fodboldspillere der hedder det i hvert fald :-)

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicosia,

Ja, jeg tænkte nok, du ikke er uddannet.

Du tager helt fejl, jeg har ikke været på ung-rejs, men derimod for en periode, boet i Spanien.

Din opfattelse af mig, som "enormt smart" og "arrogant", blot pga. et sagligt indlæg om mig, er givetvis en projicering af dine egne, negative egenskaber.

Get a life og spar os andre for dine sure opstød. På forhånd tak.

 

VH.

Rebecca Bonita Toft.

 

 

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rebecca B.T. :

Din opfattelse af mig, som "enormt smart" og "arrogant", blot pga. et sagligt indlæg om mig, er givetvis en projicering af dine egne, negative egenskaber.

Get a life og spar os andre for dine sure opstød. På forhånd tak.

Rebecca, Davids første svar til dig var at tilbyde sin hjælp som en det selv er lykkes at lave en flot bestseller, og du kvitterede med at skrive at du syntes han lød lidt for smart. Det er ikke særlig befordrende for folks lyst til at hjælpe. Hvis jeg må tillade mig at komme med et råd, hvilket jeg ellers sjældent giver mig i kast med af fare for at blive opfattet som arrogant ;-) så tag hvad du kan bruge af det folk tilbyder, og lad resten ligge. Hvad grunden er til at man vælger folks råd fra, behøver man ikke indvie dem i med mindre man bliver spurgt direkte. Når man beder om gode råd i et debatforum, gør man det vel fordi man formoder at nogen har mere erfaring end en selv, og så virker det en anelse underligt at reagere med at nedgøre dem for deres saglige svar. Selvfølgelig er det fair nok at være uenig - så må man bare huske at folk jo ikke kan vide alt om ens projekt ud fra et enkelt indlæg, og derfor svarer efter bedste evne og fordi de har lyst til at hjælpe.

~
Anja

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)