Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling/forslag til netværk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger netværk i og omkring Odense eller på nettet, hvor jeg kan udvide mine kontakter. Jeg søger forhandlere af nye produkter (til børn), messer, importører, sparringspartnere... Og almen udveksling af erfaringer og råd.

Jeg har kigget mig om på nettet og så vidt jeg kan se er ildsjæle.dk lukket. Har nogen af jer erfaringer med Morgendagens Heltinder? Kan I anbefale andre netværk, som kunne være relevant?

På forhånd tak

Marion

Fra Randers
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Marion!

Jeg kan varmt anbefale Morgendagens Heltinder, som jeg selv har været medlem af i 5 år. Du kan melde dig på som gæst på nogle af arrangementerne i Odense, før du evt. beslutter dig for at være medlem - se hjemmesiden www.heltinder.dk under Arrangementer.

Ellers er der også www.pronetwork.dk hvor man også må komme med som gæst et par gange før beslutning om medlemsskab.

Der er også Erhvervskvinder i Danmark, Ejerlederne og Kvindelige Virksomhedsejere, men dem har jeg ingen personlige erfaringer med, og derfor kan jeg ikke sige noget om effektiviteten af dem. Men prøv dig frem - det er guld værd med gode netværk.

Mange hilsener, Anna Marie

 

"Hvorfor nøjes med at eksistere, når man kan leve?" www.alcologic.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)