Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad virker bedst ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino´s

hvad er jeres holdninger / erfaringer omkring markedsføring af webshops - eller bare generelt.
Hvor er markedsføringsbudgettet bedst klattet væk og hvad giver mest ?


er der f.eks. nogen der har prøvet at annoncere i forbrugerliv.dk´ s nyhedsbrev og virkede det eller hva´ ?
eller bannere på Eniro kontra Jubii ikke noget med at please Thorborg her )
Kan det betale overhovedet sig at annoncere i trykte medier ?
    -Hvilke magasiner/aviser ?

Hvor stor er den relle effekt af en pressemedelse osv.
Andre erfaringer ideer til at få mest mulig ud af reklamepengene ?

 

Der er vel også andre der er nysgerrige ? - hvis i ikke vil stå ved at i er blevet hustled af gode reklame sælgere så lav et "anonymt" indlæg

Vi kan nok alle lære lidt af andres erfaringer..... selv har jeg ikke de store at dele ud af, men jeg bruger efterhånden uforholdsmæssig meget tid i telefonon hver eneste dag på "super" anonce sælgere og jeg skal faktisk snart have sat gang i lidt branding/reklame i en lidt større skala, jeg syntes bare at det efterhånden er blevet ugennemskueligt
- lidt ligesom at forklare en 11 årig pre-teenager at en superfed mobil rent faktisk IKKE koster 1 kr...

Håber på mange (som altid) gode inputs
Lars

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare en lille ide jeg fik.

Hvad med at kontakte mindre kaffe-bare og spørger om de vil lave et form for samarbejde.

 

I levere kaffe produkter til dem til indkøbspris, mod at der på deres menu kort står noget med at "Kaffe er leveret af..." og så jeres webadresse. I kan evt. hjælpe med at lave disse kort, så de netop får den samme grafiske profil som jeres side.

 

Men ellers prøv at segmentere jer frem til jeres målgruppe, find ud af hvilken medier de bruger og så start der.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cygnet,





ikke nogen dårlig idé overhovedet, den hae faktisk allerede været på tegnebrættet, men den blev parkeret, vi har faktisk et lignende samarbejde med flere hvidevarebutikker der sælger espressomaskiner - de får enten billig kaffe til at sælge med eller flyers med kuponkoder til interesserede kunder...

 

Men måske skulle vi prøve cafeerne og se hvad det kan gi´

Bortset fra det savnede jeg egentlig mest nogle erfaringer fra andre "kampagner" lidt Hit eller Skidt om forskellige muligheder, men måske er der noger der har lidt input på mandag 





Men thx anyway,





Lars 





Side 1 ud af 1 (3 indlæg)