Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger designer til dandomain webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et konkret tilbud på udvikling af en unik webshop baseret på Dandomains shop system. Jeg har haft skrevet rundt til et par forskellige leverendører men har fået alt for få svar.. Hvem kan klare denne opgave til en fornuftig pris. Send gerne PM eller mail, og vedlæg links til tidligere arbejde..

mvh. Christian

4/1-JDR "Follow me i'm the infantry"

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt det kun er design og evt. omdannelse af design til HTML, dvs. at du ikke snakker om implementeringen af koden i Dandomain shoppen, hvor du så skal bruge en anden leverandør, så kan vi hjælpe.
Vi har en designer inhouse og du kan se nogle af hans arbejder på www.nebonmedia.com

Hvis du vil snakke med mig, kan du ringe 70261420 eller skrive mig en PM.

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt Cyklopstudio ved vores seneste shop. http://www.cyklopstudio.com

Vi er utrolig godt tilfreds med samarbejdet, og jeg syntes virkeligt de har formået at udnytte DanDomains Shop fuldt ud. Vores nye shop finder I på www.NFLOutlet.dk.

Cyklopstudio lavede et tilbud til os inden de gik i gang, og selvom de vist har meget travlt, overholdt de alle leveringsftaler.

Vi planlægger at åbne 5 shops på samme platform, NFL, NHL, NBA, MLB og NASCAR og vi har derfor også fået tilbud på de resterende shop.
(Vi benytte ekstra sprog funktionaliteten i DanDomains system til at tilføje de nye shops)

MVH

Thomas
www.SportsOutlet.dk 

 

 

 

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Har du fuldt og fast sat dig for at det skal være en dandomain shopløsning?

Vi har en shopløsning med over dobbelt så mange funktioner som dandomain, inklusiv alle deres tilkøbsmoduler, for den halve pris - plus vores system burgerflademæssigt er simpelt og frontend-grafiske detaljer er ganske lækre!

Du kan se den seneste kørende shop på vores Sydkom WebSHOP system på f.eks. www.streetsurfers.dk - og læse mere om den på vores site www.sydkom.dk

Vi tilbyder naturligvis udvikling af grafisk design i forbindelse med opsætning af shoppen, integration med PBS-betalingsløsning etc.etc.

Kontakt os gerne for en yderligere dialog om dine behov på www.sydkom.dk/kontakt

 

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Hvor meget skal webshoppen kunne? Vi vil gerne byde på opgaven, såfremt det skulle have din interesse.

Mvh.

Martin Timm

Argumenta

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Til orientering kan jeg bl.a. fortælle, at vi har lavet www.malbilligt.dk - en shopløsning, hvor du kan købe maling.

Mvh.

Martin Timm

Argumenta

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Hvis du mangler et professionelt firma til at designe dit website så kontakt os endelig.
Vi har en partner i Asien som til en overskuelig pris kan designe din side som du ønsker.

Best regards

ISO24
www.iso24.co.uk

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian på DanDomain hjemmeside kan du se en liste af "autoriseret" designer til DanDomain templatedesigner. Jeg tror du kan rolig bruge en af dem.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)