Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp er vores hjemmeside synlig nok ??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så er time nr mange brugt på vores hjemmeside men det er svært at få folk til at blive på siden er der forslag til hvad jeg kan gøre er jeg meget glad jeg prøver på at gører siden så kunde venlig så mulig. jeg ser meget frem til at hører hvad i siger og er der forslag vil jeg gerne hører dem

www.aarhus-fest-dinner.dk

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Her er lidt blandet feedback på jeres side.

Mit første indtryk er let forvirring. I hedder Århus Fest Dinner, og det står også oppe i titlen (dog Aarhus med dobbelt-a). Men det store logo øverst på siden hedder Festkongen, mens der står Festkokkeriet i et andet logo ved siden af.

Teksten på forsiden kunne godt bruge en let finpudsning. Der er en slåfejl i en af overskrifterne ("hvem levere vi til"). Beskrivelsen af, hvordan I hænger sammen med Festkongen kunne med fordel samles i det sidste afsnit, da den første sætning med at "Århus Fest Dinner er en del af Festkongen" hænger lidt umotiveret for sig selv i det første afsnit.

Layoutmæssigt synes jeg, at siden ser fin ud.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arni

Hvis du overvejer Franks kommentarer, og samtidig ændrer den går bagrundsfarve til hvid med undtagelse af i side- og topmenuerne, så vil det blive et meget mere åbent og motiverende site at komme ind på.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej.

  1. Som nævnt før, virker det forvirrende med de forskellige logos og navne. Som kunde ville jeg have svært ved at finde ud af, hvem der er hvem. Generelt: prøv at gøre budskabet så enkelt som overhovedet muligt.
  2. En gennemgribende korrekturlæsning er nødvendig. F.eks. bruger I 3 forskellige stavemåder af samme ord: gourmet - gurme - gurmet. Det virker ikke professionelt.
  3. Tekstmæssigt kunne der godt "slagtes" en del, så jeres budskab bliver mere enkelt

Ellers en flot hjemmeside. Held og lykke fremover.

 

Mange hilsener

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke søgeord får du folk ind på? Det betyder meget om folk får dét de forventer når de kommer ind på siden. Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg tænkte da jeg så "mad ud af huset", men af én eller anden grund var det ikke dét, som du tilbyder derinde :)

Har du prøvet at kigge på hvor folk hopper fra henne på siden? Er det med det samme de hopper ind eller er det under enkelte af undersiderne? Det kan måske hjælpe os (og dig selv) til at finde ud af hvad der får dem til at hoppe fra og dermed få ryddet op i det

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen vil prøve og arbejde på det med logoerne først problemet er de er svære for mig at fjerne da de har en verdig for mig må kige på det

Mange tak

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gade Mikkelsen - Dribling:
ændrer den går bagrundsfarve til hvid med undtagelse af i side- og topmenuerne, så vil det blive et meget mere åbent og motiverende site at komme ind på.

Hvor kommer det fra? Kan du uddybe hvad du mener.

Venlig hilsen
Ole

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Beck:

Mange tak for hjælpen vil prøve og arbejde på det med logoerne først problemet er de er svære for mig at fjerne da de har en verdig for mig må kige på det

Mange tak

 

 

Så må du jo gøre op med dig selv om hvorvidt det handler om forretning, eller om du har lavet siden for selv at kigge på dit logo (Læs: Hva' snakker du om)   ;o)

Jeg ved ikke om det bare er mig, men de madbilleder der er på siden, gør mig ikke 'sulten'. Har I selv taget dem eller har I haft en pro til at tage dem?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

René Gade Mikkelsen - Dribling:
ændrer den går bagrundsfarve til hvid med undtagelse af i side- og topmenuerne, så vil det blive et meget mere åbent og motiverende site at komme ind på.

Hvor kommer det fra? Kan du uddybe hvad du mener.

Venlig hilsen
Ole

Hej Ole

Det er ikke en almengyldig sandhed, at en baggrund på en webside er mere behagelig og motiverende for den besøgende, hvis den er hvid eller lys og ikke grå. Omvendt så vil jeg gå så langt som til at sig, at med mindre man har en rigtig god grund til at gøre sin side mørk - så skal man holde den lys. De gode grunde til at vælge en mørk farve kan være mange og nuancerede.

Eksempelvis kan store brands, der oser af kvalitet som Armani, Gucci, Mercedes osv. med ro i sindet vælge en mørk stil. I disse high-end segmenter er sort nemlig FARVEN, og her skal den besøgende ikke finde tryghed og overbevisning i designvalget - for den forforståelse er allerede skabt af selve brandet.

Hvis man derimod har at gøre med et ikke så kendt brand eller produkt som i dette tilfælde - ja, så er det i langt de fleste tilfælde et bedre valg, at satse på det lyse, imødekommende, friske og tryghedsskabende.

Amino er jo et godt eksempel: Lyst og lækkert... måske lidt traditionelt-wannabee-skype-babyblåt-web2.0-agtigt.... men det generer ingen, og det vigtigste er netop, at man for alt i verden ikke skal skræmme nogen væk.

Det er jo også derfor, at jakkesæt er det foretrukne til business-møder: Hvis vi klæder os med det forventede og accepterede, så starter vi i hvert fald ikke med at være bagud på point. Hvis man til gengæld er guds gave til salgsmøder, jamen så tager man da bare klip-klappere og shorts på om sommeren, for så ved man, at det nok skal gå alligevel.

Samme vinkel kan bruges på dette website: Hvis ejer/trådstarter var professionel webdesigner og usability-ekspert... så ville der være en helhed og tanke så tydelig på sitet, at den grå baggrundsfarve sikkert passede perfekt på grund af de helt rigtige former og tilvalg. Sådan forholder det sig bare ikke for de fleste iværksættere og heller ikke i dette tilfælde, for der må klippes en tå hist og her, idet man selv prøver sig lidt frem med design og tekst for at holde omkostningerne nede.

I disse tilfælde er det vigtigt, at holde alt så enkelt og overskueligt som muligt - less is more - for så er der mindre for den besøgende at irritere sig over. Med mindre et website er topdesignet vil den mørke baggrund/helhed nemlig kunne være ærgerlig af følgende årsager:

1) Det er beviseligt sværere at læse og opfange hvid tekst på mørk baggrund end sort tekst på hvid baggrund.

2) I websammenhænge er mange erotik og gaming-sites holdt i de meget mørke nuancer - det ligger dybt i den besøgende og kan påvirke førstehåndsindtrykket.

3) Følelsen af at være i et lyst rum frem for et mørkt er lige som vi kender det fra det virkelige liv: Det er rarere og mere trygt at være i det lyse.

Det er bestemt ikke uomtvistelige sandheder, men til gengæld gammelkendte tommelfingerregler fra reklamebranchens online- og offline strategier.

Håber det gav lidt inspiration og forklaring... selvom jeg vist har smækket det til med tastefejl - er nemlig på vej ud af døren;-)

God aften!

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arni.

En lille detalje, som springer mig i øjnene. Når man bevæger sig rundt på sitet, er der ikke et link, der fører tilbage til forsiden.

Det er vigtigt at have, når du har så mange forskellige undersider.

Du kan eventuelt lave et link på dit logo...

Held og lykke med siden Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)