Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en der kan programmer og designe en web portal med admin systen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en der kan programmer og designe en web portal med admin system, brugervenligheden skal være i top da den kommer til at blive brugt af ganske almindelige mennesker. Skal gerne stå klar ca. 1 Februar 2009.

Søger en i nærheden af Vejle, men ikke et krav.

 Ønsker gerne at se referencer, for uddybende informationer kontakt mig.

Mvh. Morten Sørensen     

 

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Du skal være velkommen til at sende mig en kravsspecififation eller hvad du nu har af oplæg.

Alternativt kan du ringe til mig hvis du ikke har så meget på skrift endnu.

 

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vi vil gerne tage et kig på din opgave.

Du kan se nogen af vores referencer her www.taketwo.dk/referencer

Vi har også en række referencer hvor der ikke er en offentlig frontend, så det er lidt svært at vise dem frem Big Smile

Nu kan jeg ikke umiddelbart se hvor stort dit projekt er, i programmørmandetimer, men hvis det er lidt mere omfattende så kan det godt være at der er tale om lidt en hastesag.

Du kan fange mig på psj@taketwo.dk eller tlf: 40685707

Mvh Peder Steen Jensen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten, vi holder til i Århus C så det geografiske skulle ikke præsenterer en udfordring.

Mvh Peder

Fra Århus
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Var har en del erfaring med emnet. Vi har bl.a. lige afleveret et ekstranet til Silkeborg Kommune med rettighedsstyring, fildeling og blogging.

M.h.t. brugervenligheden kan du tage et kig på video-demoen på forsiden på vores hjemmeside www.secoya.dk

Du kan se udvalgte referencer på www.secoya.dk/referencer 

Vi bor i Århus.

M.v.h. Rene.

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg synes du skal tage et kig forbi www.rhfreelance.dk :) Jeg er helt frisk på opgaven for en fair pris :)

Vh

RH Freelance
Rasmus Henriksen

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kolle:

Søger en i nærheden af Vejle, men ikke et krav.

 Ønsker gerne at se referencer, for uddybende informationer kontakt mig.

Hej Morten,

Nærheden af Vejle bliver svært da jeg sidder i Manila, på Filippinerne. Mår det er sagt så prøv lige at se vores referencer her:

http://www.1902software.dk/index.php?id=41

Hvis du, efter at have læst dem ønsker en uforbeholden samtale så skriv til mig på peter.skouhus@1902software.com så kan vi tage en snak over telefonen.

 

Med venlig hilsen,

Peter Skouhus

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan anbefale en kanon programmør, med et grafiker team.

De kan levere det hele - og det skal nok blive godt.
De har referencer etc. i orden.

Skriv til mig, hvis du ønsker at komme i kontakt med ham.

Med venlig hilsen
jacob

Fra Vejle
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Wingdings; panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:2; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 268435456 0 0 -2147483648 0;} @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:3.0cm 2.0cm 3.0cm 2.0cm; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabel - Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Jeg takker for de mange henvendelser, jeg vil vende tilbage til den jeg finder interessant :)

Tak for de hurtige svar.

Mvh. Morten Sørensen

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)