Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server hosting (Co-location)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er mange om udbuddet og der er mange der forsøger at skabe sig et navn i Webhotel, Colocation/Dedication Remote Storage M.V, og det koster, koster kassen at få sine servere hostet for slet ikke at snakke om oprettelser, trafikpriser og gebyrer.. Jeg ved det, jeg har selv været der.

 

Derfor tilbyder jeg nu Jer, Jer som vil forsøge sig på nettet, billig og superb hosting af jeres grej.

 

89,- pr Unit om måneden.

89,- pr strømtilslutning/server om måneden.

4,- pr GB trafik - FRI. Ja trafikken er fri til hele verden.

99,- pr måned for 1 GBps opkobling. Standard er 100 MBps opkobling og er inklusive i tilbuddet.

99,- i oprettelse.

 

Husk at du kan indhente tilbud meget billigere hvis du har behov for mere end 2 Units

Alle priser inkl. moms.

 

Der er mulighed for GBps tilslutning mod mérpris, samt adgang til MySQL 2005 servere, LAN og VLAN.

Der er ligeledes også mulighed for rekvirering af adgangskort og nøgler til datacenteret mod mérpris.

Din server bliver opstilt i mine racks på NGDC.dk, nok Danmarks ypperste hosting center.

 

Du kan kontakte mig på rfn@gtgruppen.dk hvis du vil indhente tilbud hvad enten det er en løbende eller commit aftale.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder jo ganske billigt for hosting, men hvordan kan det være at den omtalte emailadresse ikke findes (kan ihvertfald ikke finde nogen MX eller A record for det angivne domæne)
Så er det jo ret svært at finde mere info om jer på nettet, har I en hjemmeside et sted?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder jo ganske billigt for hosting, men hvordan kan det være at den omtalte emailadresse ikke findes (kan ihvertfald ikke finde nogen MX eller A record for det angivne domæne)

 

Det er så billigt, at de ikke har haft råd til, at forny deres dk domæne, så det er blevet suspenderet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)