Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringsfirma: markedsføring / Kunder

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

men sagen er den at du minimum har en avance på salget af dig selv på 100% hvilket er rigtig meget på denne type serviceydelser som tæt på "enhver idiot" kan udføre.

VH Jørgen Olsen

Olsens Revision

Bogføring/revision til menneskepriser. Læs mere på www.olsensrevision.dk !

265 - rykker du bare lidt øst på til århus er den dyreste over 300 kr i timen.

Se ovenstående!!! Jeg har ikke skrevet nogle steder hvad jeg tager, andet end at det er mere end 195 plus moms.

Du sætter det op som om at jeg tager røven på mine kunder, men det kan du være 100% sikker på jeg ikke gør.

Jeg har arbejdet under en af de såkaldt STORE, og ved også godt hvad kunden blev faktureret for, når man var færdig med arbejdet. Og det var faktisk min baggrund for at starte selv. Jeg mente at og mener stadig at jeg kunne gøre det bedre for kunderne, og billigere i den sidste ende. Igen kan jeg kun sige at jeg har en kunde tilgang på tre til fire nye kunder hver dag.

 

Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

du skriver at mit billed ikke passer til mine priser, jeg har ikke påstået at det er et sted jeg gør rent du har også et billed af kronborg, er det fordi du tager kongelige priser eller er du kongelig hofleverandør :-)

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg må jo indrømme at jeg har fået nogle hårde slag, efter jeg skrev til dig sidst. Altså fra andre Amino brugere. Blandt andet syntes nogle at jeg tog overpris, og ikke er proff. tager kongelige priser eller er du kongelig hofleverandør :-)  (Det er faktisk sjovt skrevet) Men jeg kan kun sige at ja jeg tager ikke under pris. Men jeg tager heller ikke overpris. Jeg tager det jeg mener det kan køre rundt med i firmaet, og jeg kan have en løn der er modsvarende det arbejde jeg laver.

Jeg vil sige at jeg har brugt et par dage, på at tænke om jeg tog for meget i pris, men når jeg får opkald hver dag med nye kunder, og der nu er flere kunder der er henvist af mine andre kunder, kan prisen ikke være helt hen i vejret! Så derfor holder jeg prisen. Og jeg kan kun sige jeg tager ikke 195 Kr i timen. Der har dog også været nogle kunder der har sagt nej tak, når de høre om prisen. Faktisk har jeg anbefalet en lokal vinduespudser som jeg har ryddet op efter, når han havde pudset vinduer (Eller hvad han nu har prøvet på) Så har jeg sagt til kunder der syntes jeg var for dyr, at de kunne ringe til ham. Så må vi jo håbe de bliver tilfredse med ham! Ellers kan jeg rydde op endnu engang!

Mvh Johnny B Nielsen.

Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er sikker på at dine priser er i orden, der hvor du operere, men jeg er altså lidt ude på landet hvor der er lidt længere imellem kunderne. med tiden vil jeg da også sætte mine priser lidt op men jeg vil gerne etablere mig lidt på markedet og den måde man kan gøre det på som ny og "Ukendt" er prisen. i mine kontrakter står der også at prisen reguleres årligt. jeg har ikke endu fået klager over den service jeg levere, så det må jeg tolke som tilfredshed.
Fra Ålsgårde
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Jeg har været heldig fra starten af, og få nogle gode kunder ved tilfældigheder. Og de har stået inde for mig og det har ført mere arbejde med sig. Hvor holder du til ?

Mvh Johnny.

Fra Ålsgårde
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til (finanskrisen) så kan man jo sige at jeg har jo ikke prøvet at den ikke var der. Men med de kunder jeg har fået indtil nu, frygter jeg da lidt hvordan det ville have været hvis der ikke var (Krise) Big Smile

Mvh Johnny.

Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg holder til i bryrup som ligger imellem horsens og silkeborg.

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du skal starte  er der ihvertfald 3 ting du skal tænke på. Det er faktisk de samme tre ting du skal tænke på når du skal sælge et eller andet.

1 For det første vil et ordentligt salgsystem øge dit salg med 30 pct

2. For det andet kan det at følge en bestemt procedure øge dit salg med 20 pct.

3. For det tredje kan det at have en positiv indstilling til tingene øge dit salg med 50 pct.

Det er ikke noget jeg har fundet på. www.salgspotentialet.dk har en gratis e-bog på deres hjemmeside, som jeg kun kan anbefalde.

Held og lykke med det Smile

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Du kunne:

1. Indrykke annoncer på de GRATIS sites, f.eks. www.dbm.dk

2. Bede et Call Center skaffe dig kunder på "No cure - no pay"-vilkår. Få evt. tilbud fra www.FreeTele.dk

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)